Maandag 12 september 2011

Peru's flag
South America » Peru » Cusco » Cusco
September 12th 2011
Published: September 13th 2011

Gisteren kreeg Silvia (de Zwitserse dame die ook mee in het appartement zit) een extra salsales, en wij konden ook beetje mee doen. Heel leuk! Romel stelde voor om nadien nog even naar de disco te gaan, want hier is het tot 23u salsamuziek en nadien gewoon disco. Dat aanbod sloegen we natuurlijk niet af. Wij met de colectivo (=bus) naar de stad. Op den duur zat de bus echt overvol, echt niet normaal!
In de disco was het echt wel leuk! Eerst konden de beginners (wij dus!) een beetje 'stapjes' oefenen. Nadien was het aan de Peruanen...zo machtig om te zien! Ze dansten met zeker 8 in een cirkel met een 'doorschuifsysteem', indrukwekkend!
Dan met de taxi terug naar huis...wat een rit was da?! De chauffeur was nog heel jong en leek net zijn rijbewijs te hebben. En daar komt dan nog bij dat de taxi's hier heel klein zijn (kleiner dan een peugeot 106) en dat er op veel plaatsen vluchtheuveltjes zijn die niet zo zichtbaar zijn. 2 keer voelden we de onderkant van de taxi echt tegen de vluchtheuvel gaan, je voelde het echt met je voeten... Crazy! Maar uiteindelijk heel thuis geraakt :-)
Dan vandaag, gewoon dagje. 's Morgens Spaanse les, 's middags op ons dakterras gezeten en in de late namiddag naar de kindjes.

Tot blogs,

Sofie & Aline

Tot: 0.034s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0177s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1017.5kb