The Colca Canyon

South America » Peru » Arequipa » Colca Canyon
August 13th 2010
Published: August 13th 2010

Een van de hoofdredenen waarom we naar Arequipa wilde was omdat we graag een trekking door de Colca Canyon wilde gaan doen. Dus na 2 dagen genoten te hebben van de stad, hebben we via het hostel de trekking gereserveerd en we moesten zaterdag op zondagnacht om 3.30h klaar staan bij de receptie. Dan zouden we daar opgehaald worden door de bus. Uiteraard beginnen we zaterdagavond weer veel te laat m... Read Full Entry

Photos are below

15th August 2010

Het was weer een interessant verhaal. We lezen met veel plezier jullie verslagen en scheppen daarover op tegen familie en kennissen. Verder: goederaies en veel moed in de bussen. Groetjes.
15th August 2010

WOW
Hallo!! Leuk reisverslag, betrap mezelf erop dat ik regelmatig hardop zit mee te lachen!! Mooie foto's ook, lijkt bijna of we er echt bij zijn. Nota Bene; gisteravond op het journaal hier in nederland dat de vleermuizen in Peru hondsdol zijn(GEEN GRAPJE) zijn al slachtoffers gevallen! Zet je lekker een capuchon op 's avonds? Kijk alweer uit naar het volgende verslag! Veel plezier en take care!! Groeten van Tamara en Quiana
16th August 2010

Allemachtig!!
Hallo Debora en Matthieu, Allemachtig wat een avonturen maken jullie mee.!!Het is al een hele hap om alles door te lezen.Laat staan dat je het ook nog allemaal moet onthouden en opschrijven.Ik vindt het net een spannend boek,zoals ik het lees.Zijn jullie inmiddels al op plaats van bestemming gekomen.?Ik blijf jullie volgen en laat mij af en toe horen!!Ik wens jullie nog een leuke en spannende tijd toe.En debora de groeten van Simon(manager)en ik hou hem ook op de hoogte van jullie avonturen!!. groetjes marian.
27th August 2010

Ha Thieu en Deb, Ziet er goed uit die foto's , denk dat jullie terugkomen als negers als het zo doorgaat;). Ik heb niet heel het verhaal gelezen want het is vrij lang. Corona kost in de winkel 1.40 euro en in de bar 3.50 dus denk dat jij wint. Ja idd is echt tuig, mijn maat zn koffer lag over de hele straat + al zijn kleren waren zeiknat. Tis best duur hier , maar zitten nu in Hervey Bay voor $20 dollar per nacht dus dat valt wel mee. Viel spass. gr, Willem
30th August 2010

Hoi, Jarige Job
Felicitado con gusto con su aniversario, Verjaardagsgroet uit het natte Dordrecht. Heel Nederland staat biijna blank. :-) Heel fijne verjaardag samen met Debora. Maak er een leuke dag van. Alles verder goed bij jullie? Ik hoor van je vader dat woensdag de start datum is van de stage. Tiempo fino del perĂ­odo de entrenamiento. Liefs Ingrid
6th September 2010

Hoi
Hoi luitjes, Ik heb er vanochtend eens uitgebreid de tijd voor genomen om jullie verhalen te lezen. Geweldig zeg wat een avonturen. Vooral dat verhaal op de ezel daar heb ik flink om gelachen, ik kan het me ook helemaal voorstellen. Ik had zo mijn twijfels of jullie echt in Peru zaten. We kwamen nl in Zuid Frankrijk het eetcafe CHEZ MATHIEU tegen. Hebben er nog uitgebreid foto's van gemaakt. Kan ik hier helaas niet aan toevoegen. Veel succes bij de spaanse cursus en natuurlijk de nieuwe werkplek. We blijven jullie volgen. groeten Marcella

Tot: 0.058s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0368s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb