Huayhuash kortura, szept. 27 - okt. 10


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru » Ancash » Huaraz
October 10th 2005
Published: October 11th 2005
Edit Blog Post

Ez alatt a 13 nap alatt volt minden. Mokas helyzetek a helyiekkel valo kommunikaciom soran eppugy, mint egesz napok ember latasa nelkul. Szegodott mellem es kisert lenyegeben vegig helyi eb, azon keves napon, mikor nem volt vakito napsutes az idojaras ugy valtozott, mint a noi szeszely. Gyalogoltam orakat hoviharban, vakartam reggel a satorrol majd' fel centi vastag jeget az ejszakai onos esotol, vartam, hogy a Nap felolvassza a (szarazon) osszefagyott satrat, sullyedtem el felig mocsarban. Mostam es mosakodtam termeszetes termalfurdoben eppugy, mint 4.4 fokos hegyi patakban. Taboroztam zubogo vizeses mellett 4400 m-en egyedul es csendesen csordogalo erecske partjan 4650-en negy masik emberrel, kik negy kulonbozo orszagbol erkeztek. Ettem felul meg nyers, alul mar odaegett tipusu tesztat cukorral es ugyanilyen tipusu rizset mezzel, vizben feloldott krumplipure port szalamival, helyi fustolt halat, amit teljesen elonek nezett meg ki, kulonfele instant leveleseket, es sok finom meleg teat.
Ketszer jartam 5000 m folott, lattam irdatlan mennyisegu tehenet, szamarat, birkat es lovat, es meg annal is tobb tehen-, szamar-, birka- es loszart. Az egzotikus, 4800 m-en legelo hegyi tehen mellett sokfele szamomra ismeretlen vizimadar, par kondorkeselyu es par lama is a szemem ele kerult.
De mindenekfelett es -elott lattam rengeteg gyonyoru hegyet, hoval fedve es anelkul, felhovel es anelkul, tengerszemmel es anelkul.

Advertisement



11th October 2005

johetnek a kepek !
11th October 2005

5000re menni teheneket nezni? azok lejjebb is vannak. Na mindegy. Aszittük mar nem is jössz le onnan. jok a kepek. Üdv Hessen Hinterlandbol.
11th October 2005

szept 27-okt 10
A lényeg, hogy epen es egeszsegesen visszagyere! Mar nagyon varunk!!! :*
12th October 2005

a 4.4 fokot azt mivel mérted meg?

Tot: 0.08s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0443s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb