laguna churup

Published: October 13th 2006

laguna churuplaguna churuplaguna churup

on the way up
שקלנו לעשות יום מנוחה קליל ולהתכונן לקראת יום כיפור, אבל החלטנו שההסתגלות לגבהים מחייבת אותנו להמשיך באימון הפיזי... אי לכך יצאנו במסע מזורז, כדי לסיים מספיק מוקדם לסעודה מפסקת והתארגנות לצום. תפסנו מונית לתחילת המסלול וסגרנו איתו שיחכה לנו בסוף היום, כי לא רצינו לקחת סיכונים מיותרים... כמובן שסגרנו זאת עם הידיים והרגליים, וקיווינו מאוד שהוא מבין.... האמת שאת המסלול עשינו מאוד מהר, אבל הנופים היו מהממים, הלגונה יפיפיה, והגוף שלנו מתחיל לאט לאט לעכל את הגובה. הגענו חצי שעה לפני המתוכנן לסיום. שיהיה ברור שכשאנחנו אומרים סוף מסלול אנחנו לא מתכוונים למקום עם ציווליזציה ותחבורה, אלא רק לנקודה מסוימת על שביל העפר.... הגשם החל לרדת ואנחנו כססנו ציפורניים מהלחץ שהנהג שלנו יבריז. שלוש דקות לפני השעה שנקבעה כבר כמעט התייאשנו והתחלנו לשבור את הראש לגבי מה נעשה, לקלל את הנהג, ולחשב אם יש לנו זמן לרדת ברגל... חמש דקות אח"כ הוא כבר היה שם, למרות הגשם ולמרות שה"כביש" הפך לעיסת בוץ...
הגענו בשלום ובזמן לסעודה מפסקת בבית הקפה. המלצרית עדיין מנסה להבין למה שני אנשים הזמינו חמש מנות

laguna churuplaguna churup
laguna churup

בדרך למטה
cafe andinocafe andino
cafe andino

סעודה מפסקת

Tot: 0.093s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.0499s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb