178, 179 diena. Pamokele

South America » Ecuador » West » Salinas
May 29th 2013
Published: May 29th 2013

Dienos bėga panašiu, lėtu ritmu, miegu kiek noriu, keliuosi kada noriu. Iki pietų kaip įprasta tinginiaujam, o po pietų pagaliau važiuoju mokintis su banglente. Nuvažiuojam į paplūdimį esantį miesto pakraštuje. Čia nė vieno žmogaus ir poros metrų aukščio bangos. Pirmas dalykas kurį turiu išmokti tai pirmiausia kaip nuplaukti tolyn nuo kranto praneriant pro bangas. Iš pradžių net lišsilaikyti ant lentos sunkoka, bet netrukus apsiprantu. Pavyksta nuplaukti kiek toliau nuo kranto ir netgi pagaunu vieną bagą ! Bet net nespėju pagalvoti kaip čia atsistoti ant tos lentos, kai aš jau krante. Labai greitai pavargstu, o išlipus iš vandens net galva truputį sukasi nuo nardymo po bangomis. Tikrai ne vienos savaitės reikalas išmokti plaukioti banglente, tai sunkiau nei aš tikėjausi. Visų pirma todėl, kad reikia priprasti plaukioti, stiprinti rankas, krūtinės raumenis. Dar įlendu į vandenį, kelis kartus pabandau, pagaunu dar kelias bangas, bet nepraėjus nė valandai nutariam, kad šiandien užteks. Grįžęs namo tenoriu ramiai pasėdėt ir pailsėti.

Šiandien irgi tikėjausi, kad pavyks paplaukioti, bet Fernando buvo užsiėmęs, tad taip ir nepavyko jo prišnekinti nuvažiuoti prie vandens. Tiesa dieną su dviračiu pats buvau nuvažiavęs iki miesto truputį prasiblaškyti.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 27; dbt: 0.0424s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb