Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei

South America » Ecuador » North » Quito
August 24th 2008
Published: August 24th 2008

Howdie, We lieten jullie achter in Baños, bij de hot springs. Nou hot waren ze, en als we de localen mogen geloven ook erg geneeskrachtig. Dubbel mats dus. Verder hebben we in Baños de dierentuin bezocht, erg handig om de dieren die we in het wild hebben gezien ook eens in een kooitje te zien. Dan lopen ze tenminste niet telkens weg als je een foto wilt maken. Vanaf Baños zijn we met de bus na... Read Full Entry

Photos are below

ZeeschildpadZeeschildpad
Zeeschildpad

Wacht maar tot ons wegwerponderwatercamera´tje ontwikkeld is
Baby zeeleeuwtjeBaby zeeleeuwtje
Baby zeeleeuwtje

Een fur-sealtje om precies te zijn

25th August 2008

Er staan in Nederland ook weer nieuwe en leuke dingen te wachten... Natuurlijk staan er leuke dingen te wachten!! ZOALS HET FAMILIEWEEKEND!!! Yeah baby!! Ik heb zin jullie weer te zien en neem dat prentjes boek maar mee want plaatjes kijken is toevallig een van mijn specialiteiten...goede reis en tot over een paar dagen! X

Bastards
Kom maar snel terug, ik ben helemaal klaar met die verhalen en foto's... grrr
25th August 2008

Wat een super verhalen heb je geschreven en dus meegemaakt de afgelopen periode. geniet nog van de laatste dagen. xx Christine
26th August 2008

touwtje?.
volgens mij hebben meer dingen 2 eindjes, maar ja. Ik heb genoten van jullie humoristische, leuke, goed geschreven verhalen en foto's etc. Die Galapagos lijken me eindeloos mooi! Neem je alles mee naar Berlijn? Dan kan ik nog eens beter kijken. groet, Chris
26th August 2008

geweldig en bedankt
Hi Christie en Sander, geweldig om weer zo'n fantastisch verhaal te lezen en prachtige foto's te bekijken. Ik heb genoten van alle story's bedankt daarvoor. Fijn om jullie binnenkort weer in levende lijve te ontmoeten en de verhalen te horen. Heb nog een paar mooie dagen een prefecte vlucht en veel plezier met je nieuwe woonomgeveing. Groetjes van MaJet, Kris, Rik/Fransje, Jos/Vincent en Bob
8th September 2008

met terugwerkende kracht
Ik heb zelf nog nooit een heusche wereldreis gemaakt, zelfs niet eentje die zich beperkte tot een heel werelddeel. Frankrijk helemaal rond en dat is het dan wel zo'n beetje. Maar dankzij jullie reisverslag is het er toch nog van gekomen. Mooie verhalen, prachtige foto's, leuke annekedotes... met als belangrijk voordeel dat ik niet zelf groen over de reling hoefde te hangen of eindeloos in bussen heb hoeven zitten! Heel hartelijk dank! En nu maar hopen dat het kikkerlandje nog aantrekkelijk genoeg is. Groet, Heinz

Tot: 0.092s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0541s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb