הגלאפאגוס האמיתי !!!

ראינו ביום הראשון יאמבה כלבי/אריות/חזירי ים
הם מדהימים, כל זמן פנוי שהיה לנו פשוט ישבנו על החוף והסתכלנו עליהם

ביום השני הלכנו ל"טרק" במטרה לראות צבי ענק
הטרק היה טיפה מאכזב מכיוון שהם היו סגורים בשטח סגור - חצי טבעיים וגם לא ראינו יותר משש - שבע צבים
בכל מקרה היה מצויין ראינו גם לגונה מאוד יפה ובכלל הכל פה מדהים
אח"כ הגענו לחוף הים ליד שדה התעופה ושם ראינו הרבה איגואנות ים שחורות יפות... מירי לא מסכימה לגבי המילה יפות

ביום השלישי(יום רביעי 25/5) שטנו לאי סנטה קרוז
הספקנו לבקר במרכז דרווין וראינו צבים באמת גדולים וחברותיים

וראינו גם את "הגורים" שלהם שהם נראים כמו צבים רגילים שיש בארץ
וראינו גם איגואנות יבשה צהובות
והיה נחמד

ביום חמישי (26/5) הלכנו לעשות קצת שנורקלינג באיזור החופים לייד פורטו אייורה
הגענו אחרי טרק מרתק (ללא מצלמה) ללגונה מדהימה ועשינו שם שנורקלינג
ואח"כ הלכנו לחוף אחר ששם חיכינו לגאות ועשינו שנורקליג נחמד מאוד כאשר לא ראינו בעלי חיים מרהיבים במיוחד

יום שישי (27/5) עשינו טיול עצמאי במרכז האי סנטה קרוז - הרבה שיחות עם מקומיים, צבים גדולים, מערות, תופעת טבע בשם לוס גמלוס ויום
אריה ים קטןאריה ים קטןאריה ים קטן

לדוגמית
מיוחד במינו

יום שבת(28/5) עשינו טיול יומי עם סירה לאי בורטולומיאוס
היה יום מדהים במיוחד בהתחלה היה טרקון על האי בו ראו נוף משגע על הר הגעש. אוהד ויתר על הטרק לטובת שנירקול עם צב ים ענקי - היה לא יאומן הייתי במרחק פחות מחצי מטר ממנו ושחיתי איתו כמעט עשר דקות שלמות
אחרכך ראינו פינגווין!!!! מדהים
ועוד יותר מזה שחינו עם אחד אחר, ראינו אותו שוחה מתחת למים בשנירקול לא להאמין.
בדרך חזרה דאתה מעלינו ציפור ענקית מעל הסירה בלא להזיז את הכנפיים במשך הרבה זמן
ומשהו מטורף לחלוטין - פתאום הגיעה להקה של מלא דולפינים מדהימים ששחו איתנו וקפצו מעל המים.

יום ראשון (29/5) צלילה
הלכנו לצלול בסימור
עשינו רק צלילה אחת - בגלל מחלת ים של מירי וזרמים חזקים שחווינו
היה לא יאומן, ראינו מלא כרישים מסוג
white tipped reef sharks
ראינו 4 איגל רייז, ראינו עוד ריי ענקי אחד ושחינו עם שני אריות ים מדהימים
חוץ מזה הכרישים אוהבים את הזרם החזק, הם שוחים נגד הזרם ומחכים לטרף.
אנחנו לא הסתדרנו עם הזרם ופשוט נסחפנו לתוך הלהקה הענקית של הכרישים היה מפחיד ביותר אבל חוויה עצומה.

יום שני הפלגנו לאי איזבלה
סן קריסטובל - גלאפאגוססן קריסטובל - גלאפאגוססן קריסטובל - גלאפאגוס

יש פה עוד הרבה כאלה

יום שלישי 31/5

בבוקר ביקרנו במרכז הצבים באי איזבלה שהוא פשוט מדהים. יש שם מלא צבים מסוגים שונים בגילאים שונים הצטלמנו שם המון
אח"כ עשינו טיול רגלי לאורך החוף, היה קצת אכזבה כי לא ראינו בעלי חיים אבל אחרי מאמץ מרובה הצלחנו למצוא לא מעט פלמינגואים מדהימים

אחר הצהריים יצאנו למסע הכי מדהים באי איזבלה , הלכנו לקבוצת האיים שצמודה למזח הראשי. בהתחלה ראינו מלא פנגווינים מדהימים ביחד עם ציפורי בוביז הרגלים הכחולות עצרנו שם ליותר מעשר דקות ופשוט עשינו להם בוק רציני.
אח"כ עלינו על האי , ראינו אולי מאות איגואנות ים, והגענו למקום שהיו בו
סן קריסטובל - איגואנות יםסן קריסטובל - איגואנות יםסן קריסטובל - איגואנות ים

אחכ גם ראינו כמה שוחות במים וחוץ מזה הם כמעט בכל מקום והם בקושי זזות
לא פחות מ15 כרישים מקובצים ביחד, המדריך הסביר שהם אוהבים את המים החמים כך שכולם היו באותו מקום.
ראינו אריות ים ועשינו שנורקלינג עם צבי ים עם ריים, כרישים ואריות ים היה מדהים

למחרת יום רביעי 1/6 עשינו בבוקר את אותו טיול עם הפינגווינים והכרישים ואחכ טסנו לסן כריסטובל ובילינו את יתר היום עם אריות הים

יום חמישי 2/6 אדיוס לגלאפאגוס טסנו בבוקר לקיטו

קפטן אריה יםקפטן אריה ים
קפטן אריה ים

איזבלה 31/5
white tipped reef sharkwhite tipped reef shark
white tipped reef shark

פשוש ים קטןפשוש ים קטן
פשוש ים קטן

איזבלה 31/5

Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 64; dbt: 0.0419s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb