Galapagos Islands

South America » Ecuador » Galápagos
January 31st 2014
Published: January 31st 2014

Galapagos - ja, så kom vi alligevel til disse fantastiske øer - og sikke en god beslutning, vi besøgte Isla Saanta Cruz og Isla Isabela. Vores første møde med Galapagos var bådtransporten som startede allerede fra den lille lufthavn til Isla Santa Cruz. Transporten til vores første hotel og mellem alle øerne foregik også med bådtaxa - super skøn måde at transportere sig på. Vi valgt... Read Full Entry

Photos are below

2nd February 2014

Så tog I til Galapagos! God beslutning...men trænger I ikke snart til at komme hjem til sne og sjap, gråvejr og arbejdet? Galapagos vs. Vest, det er ikke svært at vælge:-)
4th February 2014

Galapagos - Vest ?
Kære Signe ! Ja blandt andet via din anbefaling stod vi pludselig på Galapagos - det var en af de nemme beslutninger i livet. For direkte adspurgt vest - galapagos ?, ja hvad skal vi vælge ???? Dejligt at høre fra dig igen - gå nu ikke kold i kulden - vi sveder tran i Havana på Cuba. Kh Mette og Niels
3rd February 2014

Hold nu op, hvor ser det dejligt ud! Meget misundelig. Håber I nyder det! Knus D
4th February 2014

Galapagos
Kære Daniel ! Det VAR deligt - lige en destination for dig og Magnus !!!! Vi tilbyder os gerne som turguides eller taskebærere hvis det har interesse ! Kh Mor og Niels

Tot: 0.044s; Tpl: 0.011s; cc: 17; qc: 17; dbt: 0.0189s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb