Daaaaaaaaag Galapagos!

Ecuador's flag
South America » Ecuador » Galápagos
October 18th 2008
Published: December 18th 2008

De laatste ochtend op de Galapagos alweer. Vroeg op voor het laatste overheerlijke ontbijt op de boot. We namen afscheid van de crew om aan land te gaan bij Puerto Ayora voor een rit naar de Twin Craters, een plek waar ooit twee vulkaanuitbarstingen waren geweest maar waar nu alleen nog 2 grote kraters te zien waren, inmiddels begroeid met bomen en struiken. Ook leefden hier vele vogelsoorten. Voor het laatst konden we constateren dat ook dit weer een bijzondere plek was.
Na een kwartiertje moesten we de bus weer in om naar de pont te gaan waarmee we werden overgezet naar Baltra, het eiland waar het vliegveld op lag. Eenmaal daar aangekomen konden N. en ik nog net een bijzondere Galapagos-paspoortstempel weten te regelen en was het tijd om afscheid te nemen van gids Williams en de groep, in het bijzonder van Martin en Lorraine. Deze schatten nodigden ons nog uit om een keer bij ze langs te komen aangezien ze vlakbij het vliegveld Luton (in Londen) woonden. Waarop ze dezelfde invitatie terugkregen, uiteraard!

Tot: 0.072s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 42; dbt: 0.0353s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb