Over vulkanen...

South America » Chile
April 22nd 2010
Published: April 22nd 2010

Hallo allemaal!! Hier weer een laatste update van onze avonturen. Dit keer hebben we 2 trekkings gedaan, die allebei erg bijzonder waren. Beide trekkings hebben we in Chili gedaan, in de Auracania. Zo heet dit gebied vanwege de geweldig mooie bomen die hier veelvuldig terug te vinden zijn. Verder staat dit gebied ook bekend om zijn vulkanen. Dit leek ons natuurlijk te gek!! Hieronder het versla... Read Full Entry

Photos are below

oude lavastroomoude lavastroom
oude lavastroom

Deze lavastroom heeft er voor gezorgt dat het meer is ontstaan door de rivier af te sluiten
LaninLanin
Lanin

Deze vulkaan was bijna overal vandaan te zien met zijn 3800 meter hoogte

tja, over vulkanen..;-)
Daar hebben we hier in Europa wel even genoeg van..hihi!! Wat een verhalen weer, jeetje zeg!! Prachtig om de foto's hierbij te zien en het lezen van jullie avonturen maken echt grote indruk op mij en Lammert! Geweldige en bijzondere ervaringen! Ik ben nog elke dag weer ongelovelijk trots op jullie! Geniet met volle overgave en blijf je hart volgen, hou van jullie xxx

p.s.
die ratings vind ik zo gauw niet... ik zal nog zoeken maar het is mij even onduidelijk... nog tips? x

sterren toevoegen aan foto
Ha lieve allemaal, We hebben wat reacties van jullie ontvangen dat jullie geen ratings aan de foto´s kunnen toevoegen. Zelf kunnen we dat wel en waren er daarom vanuit gegaan dat iedereen in datzelfde scherm terecht zou komen en dus ook die mogelijkheid zou hebben. Maar waarschijnlijk kan het alleen als je een account hebt en ingelogd bent. Helaas dus.. tenzij jullie een account willen aanmaken. Liefs, Sas
25th April 2010

We hebben weer genoten van jullie avonturen, en ook ieder keer leuk als jullie volgende blog er is. En prachitge foto's dus blijf zo doorgaan. Liefs van ons en geniet van alles xxxx
1st May 2010

vulkanen en zo
Hoi Roeland en Saskia, ik heb weer ontzettend genoten van jullie foto's en verhalen. Zeker als het over vulkanen en vulkaanlandschappen gaat kan het wat mij betreft nooit genoeg zijn. Die laatse tocht leek me overigens wel heel heftig. Weer een onvergetelijke ervaring erbij. Ik ben benieuwd naar de verhalen over Paaseland. Ik ben blij dat ik geen sterren hoef uit te delen. Hoef ik teminste geen keuze te maken. Groetjes Tim
1st May 2010

Sterren toevoegen
Hallo Allen, Wij zijn er ondertussen achter, met dank aan Frans, dat alleen mensen sterren kunnen toevoegen die zelf ook blogger zijn en actief een blog bijhouden. Dat privilege is dus helaas aan ons besteed, tenzij iemand zijn avonturen in Nederland wilt registreren. Wij zullen ons dan ook zeker aboneren. Ciao

Tot: 0.052s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 28; dbt: 0.0271s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb