Our pictures!!!!


Advertisement
Chile's flag
South America » Chile » Santiago Region » Santiago
November 12th 2011
Published: November 12th 2011
Edit Blog Post

Eergisteren zijn we meer dan 1000m omhoog gewandeld (eerder geklauterd op bepaalde momenten) om te gaan bergklimmen. Vanessa deed het super en ik was een kleine schrikschijter haha.. De kameraad van de neef van Cota stelde voor om foto's te nemen van ons tijdens het bergklimmen maaaaaarrrrrr het menneke had per ongeluk alle foto's gewist :O Toen we terug moesten afdalen was het pikkedonker en moesten 5 personen maar zien beneden te geraken met 2 kleine zaklampen.. Totaal blairwitch-gevoel 😊))
Ik heb ondertussen al massa's spierpijn, dat belooft..
Vandaag zitten we in Val Paraiso! We hebben net een oude gevangenis, die sinds 1999 gesloten is, en een heel groot kerkhof bezocht. Het uitzicht vanaf hierboven is ongelooflijk! Maar overal en altijd als we hier in de buurt omhoog klimmen, is het uitzicht de moeite waard..
Ik mis mijn hondje Luna en zelfs Lucy (Cota haar hond) al heel erg. Hier lopen massa's straathonden rond, echt zielig! En er zitten heeeele mooie tussen waar wij in Belgie veel geld voor zouden betalen.. Ik zou ze allemaal willen meepakken!!!
Binnen een paar uurtjes nemen we een nachtbus naar Copiapo, hopelijk kunnen we een dutje doen want we zijn nog steeds moe..
En tenslotte.. Het weer is maar frisjes, helemaal niets om jaloers op te zijn! 😊

Tot snel!!! Groetjes Vanessa en Kathleen

Advertisement



17th November 2011

Haha! wat jammer dat de foto's gewist zijn, want ik had je oh zo graag eens in actie willen zien :-) Klinkt als een heel (sportief) avontuur! goed dat ge der ni vanaf gedonderd zijt! good job kathleen!

Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 41; dbt: 0.0459s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb