Meeting Cota..

Chile's flag
South America » Chile » Santiago Region » Santiago
November 9th 2011
Published: November 9th 2011

Eindelijk aangekomen in Chili!! Het was een lange en zeer vermoeiende vlucht.. We zijn 30u onderweg geweest zonder amper te slapen.. Maar het belangrijkste is dat we er zijn 😊 Mijn vriendin Cota was ons aan't opwachten in de luchthaven en we konden amper wachten om een bed en een douche te zien!!! Na veel slapen zijn we eindelijk terug onszelf aan't worden.. We hebben beide veel last van de vermoeidheid en de jetlag. Ik denk dat ik nog nooit in mijn leven zo een raar gevoel heb gehad, ook moeilijk te omschrijven..
Cota en haar familie zijn heel gastvrij en vriendelijk. Er wordt goed voor ons gezorgd!! Nu gaan we eens in het centrum van Santiago kijken. En natuurlijk naar Starbucksss woehoewww!
De komende dagen blijven we in de buurt van Santiago. Vanaf vrijdag vertrekken we richting het noorden.. We hebben al een beste vriendin hier in Santiago! Namelijk Lucy.. De braafste en liefste hond ooit (behalve Luna natuurlijk)! Ze vergezelt ons bij elke stap die we maken bij Cota thuis. En ze pikt constant ons bed in (wetende dat het een windhond is) 😊
Nu we eindelijk op onze krachten aan't komen zijn, kan het avontuur van start gaan!!! Tot snel!

Tot: 0.052s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 48; dbt: 0.03s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb