Santiagoon

South America » Chile » Santiago Region » Santiago
March 5th 2008
Published: March 6th 2008

Tämä oli siis taas matkapäivä. Lento lähti klo 13.50. Sain nukuttua liki yhdeksään asti. Palautin pyoran, pakkasin, kirjoitin päiväkirjaa ja postikortteja. Klo 12 tilattiin taksi ja menin kentälle hostellissa asuneen korealaistyton kanssa. Matkahan ei ollut pitkä, ehkä reilu kilometri, mutta minua ei huvittanut kulkea rinkka selässä helleilmalla. Matkan hinnaksi tuli osaltani vain 750 pesoa.

Kentällä tapasin ensimmäistä kertaa matkani varrella suomalaisturisteja. "Matkanjohtaja" oli 72-vuotias mies; hän matkusti vaimonsa ja ystävänsä kanssa. Heillä oli paikat bisnesluokassa. Heidän matkapakettinsa olikin maksanut 100.000 euroa - tosin se piti sisällään hotellit.

Koneessa kirjoitin kortteja, luin chileläisiä lehtiä, katselin "Kuninkaan paluun" espanjaksi dubattuna.

Olin siis kolme kertaa kulkenut Santiagon kautta, mutta vasta nyt pysähdyin kunnolla tänne. Lentokentältä otin hostelliin transfer-kyydin, jonka hinnaksi tuli 4500 pesoa. Majoituin hostelliin. Oli vähän flunssainen olo: korvat tukossa ja ääni painuksissa. Lähdin käymään nettikahvilassa, mutta kuvia en ottanut vielä mukaan.

Tot: 0.067s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0452s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1023.2kb