Update uit Recife


Advertisement
Brazil's flag
South America » Brazil
March 11th 2006
Published: March 11th 2006
Edit Blog Post

Helleuuu lieve mensen uit Kikkerland!

Tudo bem? Hier nog steeds alles goed. Alleen begin in steeds meer heimwee te krijgen. Komt doordat de Portugezen weg zijn gegaan een week geleden. Was echt niet leuk om ze te zien inpakken enzo. Wilde ik ook inpakken en teruggaan. Kunnen jullie je niet voorstellen, maar ja. Is voor t eerst dat ik zo ver alleen van huis ben. So I miss my dear family and lovely friends.
Maar k probeer zo min mogelijk aan jullie te denken en zo veel mogelijk uit te gaan. Zoals today....om half 9 in de ochtend ging ik naar de meiden in Boa Viagem met de bus, alleen. Was echt leuk een beetje alone-time in de bus, alles observeren enzo. Toen gingen we naar de shopping en waren we daar leuk aan t shoppen enzo. Toen thuis bij hun koken en nu ff internetten. Straks naar mijn huis met zn allen want er is een feest op het terras boven. Weet je wat de reden voor het feest is?? Er is niemand jarig, het is ook geen nationale feestdag maar.....we hebben een nieuwe algemene vriezer in het gebouw voor algemeen gebruik. Natuuuurrrlijk moet ie even goed ingewijd worden. PARTY DUS. Slaat nergens op, maar we gaan!
De meiden in Boa Viagem dachten toen...dat kunnen wij ook. En na 1,5 maand hebben ze eindelijk hun sofa´s (in plaats van de stoelen van de eettafel)...dus SOFAPARTY!!!! hihi
Verder gaan we volgens mij nog naar een Forró feest vanavond, maar das nog niet zeker. En morgen salsa!! Ik mag niet vergeten salsa te dansen.
Ow het ging hier laatst trouwens echt stortregenen (is dat ook egt een woord? I forgot) het leek net Nederland. We waren in de MacDonalds zoals altijd toen t begon te regenen. We dachten dat we wel konden wachten tot t voorbij was, maar t duurde te lang en we zouden naar iemand anders gaan daarna. Dus we stonden buiten onder een afdakje en wilden echt niet rennen door de regen naar huis (wat echt aan de overkant is, 3 minuten lopen ofzo). Dus wat doen we, lui en verwend als we zijn? We nemen de taxi aan de overkant. Die chauffeur kon niet geloven dat we dat ook echt deden, maar bracht ons naar huis.
Wat moet k verder nog vertellen....ik haat Frevo (muziek van Pernambuco met een of andere lompe dans waar je je armen en benen bij breekt) en je hoorde het elke dag 14572857 keer met carnaval. Ik kan al wel redelijk Forró dansen, is niet zo moeilijk. Mijn samba is aan t verbeteren maar it still needs a lot of work. Verder heb ik nog steeds geen capoeira geleerd.
Verder is Lost hier gestopt bij season 1. Helaas helaas. Nu moet k wachten tot ik in Nl ben denk ik. Rafiek pllleeeaasse hou alles op je Snoopy, I wanna see too (en mijn moeder ook trouwens).
Nou ik ga maar weer es stoppen en naar huis, heb honger!!! Waar blijven de updates uit Nederland trouwens? Doeidoeiiiii




Advertisement



12th March 2006

frevooooo
haha ik geef je groot gelijk dat je met de taxi ging, ik die "buitjes" in recife wel :P Hier alles ok, teveel van hetzelfde he, en ook geen enkelen vieskist of sofa parties, suf he?! wel veel hiphop feestjes bezocht de laatste tijd, so that evens the score. ennuuh...frevo was michiel zn specialiteit :D en hinderlijk was t zeker!! I feel you!!!! tchauuuuu
12th March 2006

aaaaahhh
Aartie en nani vonden het ook erg dat je heimwee had. Omdat zij weten wat het betekent. (Trouwens ik ook), maar met het vooruitzicht op je terugkomst maakt het wel iets vrolijker voor ons...Leuk je verhaaltjesmaakt ons alleen maar jaloerser. We want to be there too.... hihihih hou je taai en HEB JE DE DOOS AL ONTVANGEN???/ Groetjes...
14th March 2006

Saahhhhhh....Hoor(las) ik je nou klagen over heimwee?? Dat meen je nie tog niet, lieve Janelle. Zon,zee en caipirinha...heheh Nee hoor...Kan ut best begrijpen enzo, tjah nog een paar maandjes en dan ben je verlost van de warmte, de relaxte peepz en de caipirinha. Zit nu dodelijk saai op stage, turend naar buiten, smachtend naar eten van de warung mini..hehe...ach ja...we DOEN ons Ding..toggggg!! Btw...Kan je Rishmie nie koppele aan een leuke Brasileiro-wana-be ronaldo-look-a-like?? ze klaagt steen en been(psst nie doorvertelle aan haar jah..anders gaat ze me nakke..jweet..doet ze graag) Ik hoor ut wel Tsusch poet

Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 50; dbt: 0.0631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb