Rio de Janeiro

October 21st 2008
Published: October 21st 2008

Ola ola,
pa se prvic javlava iz Brazilije. Srecno prispela po stevilnih zapletih na letaliscu, nihce naju ni cakal, da bi naju odpeljal v hostel, ceprav so obljubili. Sva jih kar poklicala, vsi prijazni, takoj prsli, potem ugotovimo, da sva v napacnem hostlu, ki ima enako ime! Po 10ih urah letala iz Madrida in po 24ih urah na poti se nama res ni dalo ukvarjat se s tem. Pa sva tudi v najin pravi hostel prispela, dobila sobo, vsi so res prijazni, ti povejo kar rabis,... super so! Vreme pa ni! Vceraj dezevalo cel dan, sva sla v planetarium, uau,... lepo je blo, ko bi vsaj imeli to tudi pri nas! Pogledala sva si se muzej indijancev, ki ga pogledas v petih minutah, zal je tako majhen,... je pa lep. Danes sva mela malo vec srece z vremenom, vsaj dezevalo ni, je pa dalec od sonca,... tega se nisva videla. Copacabana ne pride v postev! Sva sla v ZOO gledat zivali, pa imajo priblizno 1000 papig vseh vrst in ko mislis, da si ze vse videl, spet papige. Nekaj je tudi opic, pa tigrov, ziraf,... ampak naju so zanimale... papige!
Sva prisla nazaj v hostel, se pozanimala kako je z avtobusom za jutri,... 23ur voznje naju caka, greva do Foz de Iguacu, slapovov na tromeji Brazilije, Argentine in Paragvaja. Dolga bo, ampak bova tudi to prezivela,... piseva kmalu...
Lepe pozdravcke iz Ria! Ketty & Tine

Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb