Rio de Janeiro - HELLO!

Published: December 30th 2010

Charles de GaulleCharles de GaulleCharles de Gaulle

Maren og Larsa nyter middag mens vi slår ihjel tid på CDG Paris.
Da har vi faderullan meg ankommet Brasil og Rio de Janeiro! Flyturen(e) gikk fint som bare det, selv om det var forsinkelser på 2 av 3. Men ikke verre enn at vi rakk det vi skulle, som f.eks. flyet videre 😊 Og så kan vel muligens Larsa skrive under på at de var trangt nok til føttene på den lille turen over Atlanteren! Vi satser på at Magnhilds lotto går inn mens vi er her nede, så setene blir oppgradert til hjemturen! Men, vi skal ikke klage - glade turister fikk servert middag og øl/vin på flyet kl 02.30 - akkurat det vi trengte for å bli døsne og trøtte!

Nå er alle 3 nydusja og rimelig klare for fôr igjen, så nå skal bydelen vi bor i, Santa Teresa, få vist seg frem på restaurantfronten! Etter inntak av en bedre middag tror jeg det er 3 samstemte sjeler som er klare for ei flaske rødvin eller to i verdens koseligste bakgård her på Bellas Artes Guesthouse.

Vi væks og trives! I mårra er det jo søren meg nyttårsaften - da blir det vel full fart på Copacabana (hvor vi SKAL være forsiktige) med fyrverkeri og sprudlevann.

With
Snacks!Snacks!Snacks!

Flymiddag!
looove, MaLaMa

Fôr på fly!Fôr på fly!
Fôr på fly!

Larsa og Maren nyter frokost og venter på nedflyvning til Rio!
Two Berres and one LarsTwo Berres and one Lars
Two Berres and one Lars

Maren, Magnhild og Larsa har endelig ankommet flyplassen i Rio de Janeiro!

30th December 2010

Nyttårsaften
Blir artig å følge med dere. Takker for invitasjonen til nyttårsaften i Rio Lars. Frister sinnsykt mye, men jeg blir nok på denne siden av kjølen. Lykke til videre!

Tot: 0.058s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 33; dbt: 0.03s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb