79 diena. Geizeriai.

Published: February 19th 2013

Keliamės dar prieš patekant saulei, papusryčiaujam, pasitinkam saulę ir važiuojam tolyn. Pakylam dar šiek tiek aukščiau, aplink pasirodo sniegas. Netrukus privažiuojam geizerius. Nieko panašaus savo akim nesu matęs, iš žemės veržiasi karšti garų kamuoliai. Priėjus arčiau galima matyti kaip žemėje kunkuliuoja vanduo. Aplink matosi daugybė vulkanų su apsnigtomis viršūnėmis. Pasigrožim geizeriais apie pusvalandį ir važiuojam toliau. Sustojam prie karšto vandens srovių kur galima išsimaudyti. Sušokam į karštą vandenį, tuo tarpu vairuotojas vieną bendrakeleivį nuveža iki Čilės pasienio iš kur jis toliau keliaus į San Pedro de Atacama. Karšto dušo neturėjau beveik savautę laiko, tad šitas karšto vandens baseinas tikra atgaiva. Tai jau paskutinis mūsų ekskursijos etapas, iš čia ilga gelionė atgal į Uyuni. Aš su olandu juokingu vardu Freek, turim nusipirkę autobuso bilietus 18.30 į miestelį Potosi. Pagal planą turėtumėm grįžti maždaug 17.30. Iš pradžių viskas atrodo neblogai, bet kelionei įpusėjus pradedu abejoti ar spėsim grįžti laiku. Pakeliui dar sustojam labai gražiam kaimelyje. Slėniu teka upelis apaugęs žalia žole, o žolėje ganosi dešimtys lamų. Aukštikalnėse kitokių gyvūnų beveik ir nepamatysi, čia lamos ganosi kaip pas mus karvės. Mašina ir toliau nekelia pasitikėjimo, man atrodo tik laiko klausimas kada visiškai subyrės greičių dėžė. Vairuotojas tikrai skuba, bet važiuojant džipu kuriame nėra nei vieno saugos diržo, molingu keliu apie 80 km/h greičiu, jausmas nelabai geras. Paskutinėje kelionės atkarpoje neseniai praūže galinga liūtis, jau aišku, kad į autobusą pavėluosim. Vairuotojas ir toliau lekia kaip akis išdegęs, pervažiuoja vieną antį, vos nepartrenkia lamos, o galų gale džipą ant slidaus molio taip sumėto, kad mintyse jau įsivaizduoju kaip verčiamės. Beja vairuotojas šiandien atrodo tikrai labai pavargęs. Bet šiaip ne taip, visų džiaugsmui pasiekiam Uyuni. Atsisveikinam su likusiais bendrakeleiviais einam ieškoti kito autobuso. Deja nesėkmingai, visi šiandienos bilietai išparduoti. Einam į agentūrą kurioje pirkom ekskursiją ir po šiokių tokių derybų išsideram, kad mums apmokėtų nakvynę, nes atvažiavom ne žadėtu laiku ir dėl to nespėjom į autobusą. Nusiperkam bilietą kitam rytui... taip gal net ir geriau.

Tot: 0.142s; Tpl: 0.017s; cc: 8; qc: 55; dbt: 0.0987s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb