Van Tupiza naar Uyuni.

Published: July 8th 2008

Hola allemaal, Op maandag 23 juni zijn we zijn vanuit Salta met de bus vertrokken naar de grensplaatsje La Quiaca in Argentina.De rit duurde ongeveer 6 uur en dat viel best wel mee(gelukkig!).Hier hebben we een 'taxi'genomen naar de grens van Argentina en Bolivia.Hier moesten we ongeveer een uurtje wachten om de controlles te doen.Het grensplaatsje van Bolivia heet Villazon en het is niet echt bi... Read Full Entry

Photos are below

8th July 2008

Brrrrrr!
He vriendjes! Dat is dus afzien s'nachts! Wel weer erg leuke foto's en de foto van Liza op het paard is zeker aan het begin genomen, want toen keek ze nog blij (hihi) De foto van de Geiser vind ik persoonlijk heel erg mooi. De zon en regen wisselen elkaar hier af. Nog maar twee maanden te gaan.....en dan kan ik jullie weer fijn knuffelen! Dikke kus Jacq
11th July 2008

mooi maar erg koud
Hè Piërre en Liza dat is toch wel weer heel wat anders paard rijden maar gelukkig waren ze niet zo heel groot En dan die pech met de auto jullie maken zo toch heel wat me.Hoop dat jullie de maand juli en augustus nog vele leuke dingen beleven, want het komt nu toch wel heel dichtbij dat jullie Nederland weer gaan zien Ik heb nog samen met Jan me broer maar dat wisten jullie vast nog wel!! de Apeldoonse Vierdaagse gelopen Op 2 blaren na is alles weer prima gegaan Jan voor de 7de keer en ik voor de 2 de keer (Frieda) Adje heeft gefietst en bij de stoomtrein gekeken,want we zaten in een huisje in Beekbergen met z`n drieën maar Ad die kan vanwegen zijn voeten niet de vierdaagse lopen.Dus heeft daar uitgerust... Nou groetjes van Ad en Frieda en nog heel veel plezier!!
13th July 2008

globetrotters
heeee alletwee, wat een prachtige fotos en zukke leuke dingen die jullie meemaken, wij ook hoor hahahaha, zon zee tieten en bier,grrrr, veel liefs uit portugal dikke kus dirk nu 45,hihihihi yvon an ik hoop boef en buuf riet xxxxxxxxx

Tot: 0.067s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 42; dbt: 0.0446s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb