107 diena. Futbolas

South America » Bolivia » La Paz Department » La Paz
March 23rd 2013
Published: March 23rd 2013

Kadangi Manja dirba, šiandien susitariau susitikti su kita couchsurfere Maysa. Tad papusryčiavęs keliauju į aikštę prie parlamentu susitikti su ja. Pakeliui vėl sutinku protestuotojų minią, manes tai jau visai nebestebina. Aikštėj prisė prisėdu ant suoliuko laukti kol ateisi Maysa. Belaukiant prišoka kaukėtas batų valytojas ir pasisiūlo nuvalyti batus. Reikia ir tai išbandyt. Netrukus pasirodo ir Manja. visai šalia La Paso yra dar vienas "mėnulio slėnis", tad jai paklausus ką noriu veikti, pasiūlai važiuoti iki "mėnulio slėnio". Sėdę į mikriuką, greičiau nei per valandą atvažiuojam. Uolienos atrodo įdomiai, bet net lyginti su "mėnulio slėniu" Argentinoje neįmanoma. Čia pasivaikštom valandžiukę ir važiuojam iki miesto papietaut. Čia truputi brangesnis miesto rajonas, čia gyvena turtingesni La Paso gyventojai. Einam į prekybos centrą kur papietaujam vienoje iš kavinių. Po pietų grįžtu namo, kur sutinku 3 prancūzai kurie irgi gyvens pas Manja namie. Tuo tarpu Manja suorganizuoja kompaniją šiam vakarui eiti į futbolo rungtynes. Tiesa dėl rungtynių čia šioks toks ažiotažas, nes rungtynės svarbios ir bilietai gali būti išparduoti, o jei pirkti iš perpardavinėtojų, gali būti brangoka. Bet vistiek einu vakare susitikti su kimpanija, jei nepavyks gauti bilietų už padorią kainą, pareisiu atgal namo. Tai irgi nebūtų blogas variantas, nes prancūzai gamina vakarienę. Bet viskas išsisprendžia paprasčiau, gaunam bilietus už maždaug 35 Lt. ir visai net neblogose vietose. Stadionas talpina apie 40 tūkst. žiūrovų ir jis praktiškai pilnas. Sirgaliai šiek tiek mažiau pašėlę nei brazilijoj, bet atmosfera vistiek puiki. Pirmą įvartį gan greit įmuša brazilų komanda, bet kėlinio pabaigoje šeimininkai išlygina rezultatą. Brazilų komandoje kaip ir žadėjo, rungtyniauja Ronaldinio. Talento jis dar tikrai nepraradęs, tad kiekvieną kartą kai jis gauna kamuolį, vis parodo kokį triuką. Antrame kėlinyje pamatom tik vieną įvartį ir tą šeimininkai įsimuša į savo vartus... Rungtynės taip ir baigiasi rezultatu 2:1. Grįžtu namo apie 12 val., visi jau miega, tad laikas miegot ir man.

Tot: 0.084s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb