Vervolgje..


Advertisement
Published: January 26th 2012
Edit Blog Post

Aanschouw het vervolg op het verhaal van gisteren 😊

De dag voor we naar 'Petrohue' zijn geweest, heb ik een feestje gebouwd met een hele groep Chilenen uit de hoofdstad Santiago. Aangezien we maar 1 auto hadden en veel gezelschap, zaten we met 12 (oh jawel) in 1 auto!! Wanneer we terug wouden vertrekken vanuit de discotheek, stond de politie buiten als controle.. Was dat ff spannend haha :D Wij als echte professionelen opgesplitst zodat een heel deel van de groep te voet verder ging en later door ons werden opgepikt (totaaaal niet opvallend hahaha maar goed dat de politie hier niet veel voorstelt :P).
Na ons bezoek aan de 'saltos del Petrohue' hebben we ook nog 'lago Llanquihue' bezocht wat maar een paar uurtjes verder wandelen ligt. Maar na de (zoveelste!!) insectenplaag waren we blij een rit in een pickuptruck aangeboden te krijgen.. Met als gevolg dat ik een enorm gat in mijn short had.. Wat is de link zullen jullie nu wel denken?! Awel.. :D:D:D Er lag een grote ijzere staaf met een massale scherpe punt in die laadbak (en wanneer ik massaal scherp zeg, bedoel ik massaal scherp.. ik heb het litteken om het te bewijzen 😉. En er is er natuurlijk maar een van ons drie die daar weer los op gaat zitten he!! De wet van Murphy zal me nooit loslaten :P
Eergisteren hebben we de bus genomen naar Llao Llao (wie wil er nu niet wonen in een dorp met zo een coole naam?!) om dan vervolgens de boot op te gaan richting 'Isla Victoria'. Op dit eiland staan immens hoge bomen (meer dan 10m)! Ook konden we hier het 'lago Nahuel Huapi' (557 km²) bewonderen. Daarna vaarden we naar 'bosque de arroyanes', dit is de enige plaats ter wereld waar deze soort bomen (arroyanes weliswaar) nog te vinden zijn (buiten miniversies die wel nog elders groeien). Ze zijn steenhard en voelen ijskoud aan. Het rare is dat ze precies 'opgedraaid' zijn (check de foto's op facebook).
Zo.. Mijn tijd zit er weeral op dus voor onze avonturen van gisteren en vandaag is het nog eventjes geduld hebben beste bloggertjes :P
De 7de februari ben ik terug in het land (waarschijnlijk wel enkele dagen onbeschikbaar wegens vetmesterij met Belgische kost en veeeeele beautysleepjes) 😉

Adiossssss x

Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0475s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb