51 diena. Cordoba.


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Córdoba » Córdoba
January 21st 2013
Published: January 21st 2013
Edit Blog Post

Jau trečia diena kaip aš Cordoboj, bet miesto beveik nemačiau, kadangi visas dėmesys buvo skirtas Dakarui, taigi pagaliau išsiruošiau apžiūrėti miesto. Be to šianden dar reikia nusipirkti ir bilietą iki Santiago,o prieš tai dar ir išsikeisti pinigų, nes jei pirkčiau kortele, kaina būtų paskaičiuota oficialu kursu, o ne tuo kuris gatvėje. Man dar vakas Jose nurodė gatvę kur galiu rasti gatvinių keitėjų, tad piriausiai ten ir nuvažiuoju. Normalus keitimo kursas gatvėje 8,5 peso už 1 eurą, bet keitėjas pradeda derybas pasiūlydamas 7, čia matyt pradinė kaina žiopliams nes oficialus kursas 6,5. bet netruku susideru 8,5 tad viskas gerai. Pavaikštinėju po miestą, apžiūriu įdomiausiu objektus, senas bažnyčias, parkus. Bet man įdomiausias objektas miese pasirodo senovinis apžvalgos ratas, tokio dar nebuvau mates. Dar visai įdomus pasirodė viešas baseinas prie kurio įėjimo susėdę seselės tikrina visų įeinančių kojas, turbūt tam, kad nieko neapkrėstų grybeliu. Baseinas atviras, jame taip pat budi gelbėtojai. Per tokius karščius tikrai nebloga pramoga. Po to nueinu iki autobusų stoties ir nusiperku bilietą per Mendozą iki Santiago. Atstumas tik šiek tiek mažiau nei 1000 km, bet kelionė turėtų užtrukti apie 18 valandų. Turbūt todėl taip ilgai, kad reiks pervažiuoti Andus. Grįžtu namo, netrukus iš darbo grįžta ir Jose. Iki mano išvažiavimo dar nemažai laiko, tad spėju Jose parodyti Mongolijos kelionės nuotraukas, atsigeriam alaus bare ir laikus atėjus jis mane nuveža iki stoties. Tikrai labai malonus ir draugiškas žmogus, pakviečiu apsilankyti Lietuvoj, atsisveikinam ir aš sėdu į autobusą.


Additional photos below
Photos: 19, Displayed: 19


Advertisement



Tot: 0.123s; Tpl: 0.017s; cc: 14; qc: 59; dbt: 0.0701s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb