en dat was de reina...


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Córdoba » Córdoba
March 27th 2009
Published: March 27th 2009
Edit Blog Post

hola belgica !!!

de week zit er weer op en meteen ook de periode in de clinica reina fabiola...
wat wilt zeggen dat de laatste twee weken ingaan...

de week in de reina is rustig verlopen... aangezien er ni veel patiënten waren opgenomen, was er op de afdeling ni echt veel te doen... normaal moet ik maandag, woensdag en vrijdag tot acht uur blijven, maar das mooi gereduceerd tot vier uur elke dag...
en dinsdag zat er dan nog de feestdag tussen, dus het is een kalme week geweest...

feestdagen in overvloed hier en ik zou begot ni weten wat er allemaal te vieren valt... deze dinsdag was het feestdag, volgende donderdag ook en dan heel het paasweekend hebben die ook vrij, dus die donderdag en vrijdag moeten we ook al ni meer gaan werken... eigelijk nog wel goed, dan kunnen we op het gemakje alles inpakken, nog de laatste dingen doen die we wilden doen en op en top klaar zijn voor ons vertrek 😊

ondertussen staat het ook vast, dit weekend ga ik naar carlos paz, naar valeria (niet valeria van de clinica del sol, maar valeria, het meisje van de balie hier)... haar familie nodigt mij uit om een asado (hoe kon het ook anders) te komen doen en dan gaan we 's avonds nog eens van het uitgaansleven in carlos paz proeven... ik mag daar blijven slapen en zondag keren we dan terug naar cordoba...
die mensen zijn hier echt zo open... het eerste weekend had ik met valeria zitten babbelen over de gewoontes hier en over de asados enzo en toen was ze al aan het zeggen van ja, we zullen u eens uitnodigen, een weekend da ik de zondag vrij heb en da jij ook ni moet werken...
en vorig weekend stelde ze dat ineens voor voor dit weekend bij haar te komen... eergisteren zei ze dat ze vrij had, dus dat alles doorging volgens plan... mijn weekendje is gevuld...

kga vanavond toch maar eens iets drinken met de niet-aflatende argentijnse jongeman... maar ik heb hem gisterenavond nog maar een mailtje gestuurd dat em niks in zn hoofd moet halen, want da ik ni van zin ben van iets te laten gebeuren... dus voor al die zieltjes thuis die denken dat ik voor ne jongen hier zou blijven, ik omzeil het met grote bochten eh... ik kom terug !!!

uitgebreid verslag van de belevenissen van dit weekend worden uiteraard zondag of maandag doorgegeven... ze zullen in elk geval boeiender zijn dan wat hier nu te lezen staat... 😊

dikke zoenen xxxxxx...

mis jullie !!!!


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



Tot: 0.047s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0269s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb