Reisplannen


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires
February 4th 2007
Published: February 13th 2007
Edit Blog Post

Zoals jullie wel zullen weten ga ik 3,5 maand reizen in Zuid-Amerika. Ik ben vertrokken op 3 februari en kom 20 mei terug. Ik heb mijn ticket en een hostel voor de eerste weken geregeld en voor de rest zie ik wel wat er gaat gebeuren. Ik heb dus nog geen vaststaand plan, maar wel ideeën van waar ik naartoe wil natuurlijk.

Momenteel zit ik in Buenos Aires en hier blijf ik nog een week 2 langer. Het is de bedoeling om hier mijn Spaans wat op te halen. Daarna ga ik naar het zuiden van Argentinië en Chili (Patagonië). Hier wil ik een aantal nationale parken aandoen (Tiera del Fuego, Los Gaciares en Torres del Paine). Na een paar weken ga ik dan naar het noorden van het land reizen om vervolgens naar Bolivia te gaan (o.a. Salar de Uyuni en Lago Titica). Ik sluit mijn reis af in Peru (ondermeer Inca Trail) en vlieg dan terug vanaf Lima.

Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen en zo nu en dan ook wat foto´s zetten.

Groetjes Geert

Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 56; dbt: 0.0706s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb