Og andreplassen gaar til BUENOS AIRES!!!


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
April 10th 2009
Published: April 11th 2009
Edit Blog Post

New York har faatt behalde 1.plassen, men 2.plassen paa lista over favorittbyar har Buenos Aires herved stukke av med. Vi gratulerer!!

For ein kul by!!! Vi digga Buenos Aires!! 😊 😊 😊



Bussturen til BA var fabelaktig. Her snakkar vi luuuuuxus altsaa! Hadde Nordfjordekspressen diska opp med slike maaltid og saanne fantastiske seter, saa skulle eg reist til Oslo hyppig, saann kun for turen si skuld. Vi hadde ikkje lyst at turen skulle vere over, og det er sjeldan vi har tenkt etter 24 timar med reising gitt.
Vi hadde ein stopp paa nokre timar i Mendoza, men utanom det gjekk turen i eit.
Vel framme i BA tok vi ein taxi til eit hostell vi hadde sett oss ut. Taxisjaafoeren lurte oss sjoelvsagt, men denne gongen var det mindre summar og litt artigare. Han skulle gje vekslepengar tilbake til Arild (husk at vi hadde vore paa buss i 24 timar!) og bladde gjennom vekslepengane medan han telte hoegt. Arild foelgte godt med og nikka samtykkande. Naar han forsvant telte vi over ein gong til, og luringen hadde tatt 10 pesos for mykje. Det er under 20 NOK, saa det foerer vi inn i rekneskapet under¨troette og
BussenBussenBussen

Proeveligging
lettlurte turistar¨-rubrikken.
Vi fikk oss eit dobbeltrom paa Casa Esmeralda som ligg i Palermo-omraadet. Kjempekoselig plass, med veldig hyggelig og hjelpsomme folk og ein kjempesoet hund! Pluss at det ligg heilt perfekt til i eit supert omraadet. Eit stykke til sjoelve sentrum, men Palermo er omraadet med alle dei hippe restaurantane og barane. Og dokke VEIT jo allereide at eg og Arild er meget hippe og urbane, saa det var ei selfoelge at det var der vi ville tilbringe mest tid. Riiiiight? 😊

I Buenos Aires aat vi biff. Mykje biff. Stor biff. God biff. Nydelig biff. Biff som smeltar paa tunga. Uff, eg orkar nesten ikkje aa skrive om det her ein gong. EG VIL TILBAKE OG ETE BIFF!!! Dei X antall kg med ferieflesk vi gaar og dreg paa gjer ingenting naar vi tenker paa kor utruuulig mykje god biff vi har ete. Dei kan vi alltids trimme av oss igjen naar vi er vel heime. Vi ville aldri latt vere aa ete biffen i alle fall. Altsaa, dokke anar berre ikkje. Eg har ikkje ord. Og berre saa det er sagt, bilda vi har yter paa ingen maate rettferd for biffstykka og smaken. Bilda ser litt stusselige ut, men kjoettet var alt anna enn stusselig. Eg vil faktisk gaa saa langt som aa anbefale alle (ikkje vegetarianarar) om aa ta seg ein tur til Argentina kun for aa ete biff!! Og drikke vin!! Biff og roedvin i massevis til ein latterlig liten sum er ganske enkelt noko eg likar veldig godt.

Tja, kva skal ein ellers seie om Buenos Aires? Vi gjorde ikkje noko spesielt her eller, og vi opplevde heller ikkje saa voldsomt mykje. Vi vandra rundt, gjorde litt sightseeing, satt paa koselige smaakafear, kika paa folkelivet, aat god mat, drakk god vin og beeeeeerre kosa oss. Heilt perfekt lita veke i ein fantastisk storby! 😊

Herlighet, no holdt eg paa aa gloemme aa skrive om ein ting vi opplevde igjen. Og akkurat som sist, saa handla det ogsaa denne gongen om presidentar. Haha, komisk sant? Berre at denne gongen var det ein mindre levande president...
Vi kom til BA 2.april og 31.mars doede X-presidenten Raul Alfonsin. Eg trur han var den foerste demokratisk valgte presidenten, og difor ein hoegt elska og respektert mann. Han var gammal, men det var likevel ei slags landesorg daa han doede. Det var visst bestemt at det
AndesfjellaAndesfjellaAndesfjella

Litt handarbeid maa man jo ha ;)
skulle vere tre dagar med nasjonal soerging. Vi visste ikkje om dette, men merka det ganske fort. Uansett, dagen gikk no sin gang. Og dagen etter, 3.april, skulle vi til det beroemte Cementeria de la Recoleta, som er ein stor gravplass der sossen er begravd. Heilt ekstreme graver! Eg syns det heile var ein smule creepy, sidan ein kunne sjaa kistene til folk inne i digre ¨tempel¨. Det var som aa gaa i ein by, med lange gater, hus (berre at husa er gravene!), tre, kryss, benkar o.l. Heilt merkelig. Vi tenkte vi skulle sjaa grava til Evita (vi er jo turistar maa vite!) og gikk som anbefalt mot der det var mest folk samla. Vi stilte oss i ein koe og la etter ei lita stund merke til at det var jo kun lokale folk der. Ingen turistar. Og stort sett eldre, triste damer. Merkelig. Det viste seg at denne presidenten allereide var komen i ¨jorda¨, og at folk var der for aa vise han den siste respekt. Vi foelte oss litt malplasert ilag med denne soergelege gjengen, men vi klarte heller ikkje aa motstaa fristelsen til aa ta bilde av og kike naermare paa ein halvlunken X-president. Vi spelte rolla som soergande saa godt vi kunne der vi blitza i veg og boeyde hovudet i respekt og sa ¨gracias¨til vakta, men eg trur ikkje det var saa mange som kjoepte den forestillinga vaar. Vi skal ha for forsoeket i alle fall.
Og i tillfelle dokke lurte, vi fikk sjaa grava til Evita og. Men det var paa ingen maate like interessant!

Det var kort fortalt kva vi foretok oss i Buenos Aires. Etter 5 dagar reiste vi vidare for aa ta oss ein velfortent paaskeferie. Medan dokke heime tilbringe dagane paa det beroemte Paaskefjellet, saa valgte vi aa ta turen innom Punta del Este i Uruguay for nokre dagar paa Paaskestranda. Men det faar vi skrive om i neste innlegg, tenker eg!

Som vi ymta frampaa om, saa kjem vi litt tidlegare heim. Vi har framskunda heimreisa nokre dagar og er i Norge 1.mai (og paa Nordfjordeid 3.mai), daa vi foeler vi treng litt tid paa aa lade opp til Grand Prix og 17.mai. 😊
Fraa spoek til revolver (ser du, Stig, eg og klare aa bruke det uttrykket!!), alle dokke som er bekymra for oss og lurer paa om det er veeeldig trist at vi skal heim tidlegare, om vi vil laane pengar osv: Vi har det brillefint!! Vi er IKKJE raka blakk, vi svelt ikkje, vi kjem ikkje til aa svelte naar vi kjem heim og vi har det i det heile tatt heilt utmerket. Poenget er berre at vi har brukt meir pengar enn vi planla. Men det var vi fullt klare over at kunne skje. Naar vi planla turen begynte vi paa 3 mnd, det balla paa seg og enda til slutt paa 4,5 mnd. Saa vi har heile tida berekna god tid i Soer-Amerika for aa kunne ha mulighet til aa reise heim tidlegare. Saa istaden for aa maatte snu paa femoeringen vil vi heller reise heim 12 dagar foer. Saa vi har nok pengar, vi faar skattepengar, feriepengar og er paa ingen maate i noka knipe. Men tuuuusen takk for at dokke bekymrar dokke!! 😊

Eg veit ikkje om dokke er like glade i lister som eg er? Men eg har i alle fall laga til ei til dokke!
(Dessutan faar vi saa mange rare spoersmaal, saa eg tenkte eg kunne svare paa nokre av dei kollektiv i tillfelle det er fleire som brenn inne med aa lure paa dei same tinga)


Lausa traadar og anna snikk-snakk



-Vi har vore i 15 land paa denne turen (trur eg)
-Vi har fortsatt ikkje ete paa MacDonald eller KFC, men vi HAR ete paa Burger King
-Vi har fortsatt ikkje heimlengsel, men gledar oss veldig til aa komme heim likevel
-Vi har tilbragt eeenda fleire timar paa buss, men eg har fortsatt ikkje rekna ihop kor mange
-Vi har fortsatt berre mista eit bankkort
-Vi har ete veldig mange kg reint kjoett
-Vi har prata i tlf to gongar no (eg maatte gratulere Ingrid med dagen og Arild maatte gratulere Helene)
-Vi har smugla
-Vi har blitt robba
-Vi har ikkje lenger mulighet til aa hoeyre paa musikk paa dei 20timers lange bussturane
-Vi har sett kjendisar
-¨I love NY¨ t-skjorta har vi ikkje sett sidan NY... Hmm....
-Ryggen til Arild er igjen behaara og klar for ny, smertefull voksing
-Fingeren min er fortsatt ikkje heilt bra, og eg klarer f.eks ikkje aa skrive med den just nu
-Leggen/ kneet mitt ser fortsatt litt skabbete ut
-Vi likar fortsatt ikkje svarte boenner, sjoelv om vi syns det er litt meir etande no
-Vi moette maaaange nordmenn i mellom-amerika, men til no i soer-amerika har vi ikkje sett snurten av sorten
-Av alle nordmenna vi har moett, saa er det kun ein gut!
-Spanskkurset har hjelpt oss mykje, men vi skulle veldig gjerne ha kunne myyyykje meir
-Vi faar vaska klede naar vi vil!
-Kleda blir derimot ikkje alltid heilt reine. Eg har to t-skjorter som eg likar aa bruke paa lange reisedagar. Den eine har flekkar etter sjokoladeis, den andre etter cola. Dei er der fortsatt etter 3-4 vask. (Eg er klar over at det er tragisk at eg i ein alder av 26 aar ikkje klarer aa treffe munnen naar eg stappar i meg soetsaker, saa det treng eg ingen kommentarar paa. Takk.)
-Vi blir heilt tullete i haudet av all valutarekninga. Ofte maa vi rekne over i dollar foer vi kan rekne vidare til norske kroner. Naar vi ikkje har snoering paa kva dollarkursen er, saa seier det seg sjoelv at vi sjeldan anar kva vi betalar for ting.
-Vi har stort sett blitt positivt overraska naar vi har sjekka opp kva ting i realiteten har kosta (hurra for det!)
-I heile Mellom-Amerika var det utrulig masse vakre damer og soete barn. Flotte menn har det skorta litt meir paa. Og saerlig i Colombia var damene og ungane nydelige. Eit mekka for single menn og folk som skal adoptere, vil eg tru.
-Vi har og bete oss merke i kor utrulig glade alle hundane og ungane i desse landa er.
-Langs alle vegar staar det veldig mange kors og gravstoetter
-Naar vi kom til Venezuela maatte vi stille klokka ein halvtime. Det har eg aldri foer opplevd.
-Det var nok ikkje Malariamedisinen vi vart daarlige av i Guatemala. Vi har ikkje reagert noko meir paa den nemlig.
-Som dokke sikkert har merka (eg veit jo at dokke er ein gjeng oppvakte folk, kjaerer lesarar!) saa er vi i himmelrike kvar gong vi faar ta oss ein skikkelig dusj. Det er det nemlig stor mangel paa.
-Vi har det suuuupert!!!



Haapa dokke alle har ei heilt fantastisk paaske!! Kos dokke 😊


Additional photos below
Photos: 28, Displayed: 28


Advertisement

BussturBusstur
Busstur

Og eit panneband vart det :D Klar for heimkomst til Norge
BussturBusstur
Busstur

Troette i tryne etter 24t paa buss.
Buenos AiresBuenos Aires
Buenos Aires

Ein vegg av graver! Noken har vist komt seg ut ser det ut som.


11th April 2009

Tssss,, uintressant...
eg ska no berre seie en ting. Fra no av lese eg bloggen med aua igjen... makan te frekkhet å be særiøse bloggkommentatora om å shatte up.. No gidde eg ikkje en gang å sei ka eg synst om dei to siste.....
12th April 2009

Foz du Iguazu
Etter over 3 månader har dokke no igjen omtrent den turen eg var på i 2002, der Otredalen og eg var backpackara i heile 3 veker... Enig i at Buenos Aires er en flott by, og biffmåltida er fantastiske til en latterlig penge. Dokke må få med dokke Foz du Iguazu på vei nordover, heilt utrulig flott opplevelse. Ellers er det berre å prioritere flest mulig dagar i Rio, ikkje ligg på stranda andre stadar, i alle fall. Rio kjem nok til å rykke opp på topp tre, og kanskje skyve Buenos Aires ned ett hakk, skal du sjå :-) Blir artig å sjå dokke igjen 1. mai, og forbered dokke på et alvorlig tilfelle av post-fun depression når kvardagen tar til igjen. Einaste trøsta er at PFD går over.
13th April 2009

Kristine Hottie Sande: Eg ber saa audmjukt om orsaking for forrige innleggs kommentarrespons! Please forgive me!! My #1! Olav: Hehe! Skal sjaa vi faar eit tilfelle av PDF ja. Faar berre haape vi har familie og vennar som kan hjelpe oss gjennom den tunge tida. ;) Vi er faktisk oppe med fossane no. Saag den Argentinske sida igaar. Ubeskrivelig! Virkelig utrulig. Vi bur paa den brasilianske sida, og skal ta den for oss idag. Viss faar tida, blir de kanskje ein svipp innom Paraguay og. Gledar oss masse til aa sjaa dokke alle! -og vi gledar oss veeeldig til Rio no! Har du gode tips, saa er vi lutter oeyre!
13th April 2009

juhuuu! :) eg syns det va heilt på sin plass med ei liste no. som du veit kjære jordhund, så lika eg lister! Mykje bedre enn ola-ola sine tima, hugsa du dei utallige listene vi laga i timane hass? haha uansett, så e det no på tide at dokke kjem heim igjen no ja. borte bra, hjemme best osv. og den biffen såg heilt fortreffelig ut. sukk..fikk lyst på. men, eg har villa brus og paprika french fries, så eg kan ikkje klage! stor klem :)
13th April 2009

Rio
Huska ikkje så mykje navn på plassar og sånt. Men der er masse bra restaurantar, livat uteliv og artige ting å sjå. Huska spesielt en fiskerestaurant i nærheten av Copacabana (undrast om det var i den austlege enden av Copacabana) der en betalte en fast sum for å ete så mykje en ville av all slags delikatesser frå sjøen. Huska dessverre ikkje ka den hette, men vi åt i alle fall der to dagar, og det var vel omtrent einaste plassen vi gjorde det. Fantastisk mat. Trur muligens den var anbefalt i Lonely Planet, men får ikkje sjekka det no. I Rio er det best å bu nær Copacabana. Vi leigde ei privat leilighet to kvartal frå stranda, og det var heilt glimrande. Dokke får sikkert tilbud om sånne opplegg, vi fekk navn og nummer frå guiden vår i Foz du Iguazu. Billigare enn hotel (så sentralt), og sikkert litt dyrare enn hostel, men det er deilig å ha noke for seg sjøl. Og då er det berre å nyte den fantastiske kombinasjonen av å være på stranda/midt i en kul storby. La humla suse, vas rundt i byen og ligg på stranda etter ka dokke har mest lyst til akkurat då. Få med dei mest essensielle sitane, og spar resten til neste tur :-)
13th April 2009

PFD
Gløymde forresten å nevne at eg står foran en liten periode med PFD sjøl, sia eg har første arbeidsdag sia nyttår i morgon. No blir det en del ordentlige kvardaga framover... Einaste medisin for dokka del blir vel å straks begynne planlegginga av neste utflukt. Om de då ikkje er i full gong med det allereie :-)
14th April 2009

ve berre opplyse om at eg sitte inne me et VELL av gode og treffande kommentara, men sia eg har fått beskjed om å shutte upp, kjeme ikkje du te å få dei. tippa den svei ja.
18th April 2009

ehh.. 8 daga sia det kom brev no. ekje det på tide å komme meg et nytt???
18th April 2009

Lisbet: Tja! Du seie noke der. Faar sjaa om vi klare aa dra oss opp av sanden og skrive noke iloepet av dei neste dagane ;) Hehe, veit jo at du, A-plan-Klara, er glad i lister! Og du har so rwett, so rett: Borte bra, men heime best! Klemklem! Jannem: Skal love deg at den svei ja! Men viss du ikkje tilgir meg for "SHATT APP" og kommentera igjen, so kjeme eg aldri meir til aa kommentere paa bloggen dokka. Tippa den svei like masse!! PS. Love you! ;) Olav: Haapa det har gaatt bra med PDF'en, sjoel om eg kan tenke meg at det var hardt aa begynne paa igjen. Men litt deilig med barne"fri" og kanskje? Vi gjorde som du foreslo og bur no i leilighet i Copacabana. PERFEKT! Takk for tipset, vi hadde nok endt opp paa hostell viss ikkje. Budde paa eit foerste natta foer vi hadde ordna med leilighet, det kosta 460kr i motsetning til leiligheta som kostar i underkant av 300kr natta. Galskap!
25th April 2009

fryktelig lenge
sia her har vore aktivitet på sida dåkka. Alt er vel bra med dåkke? Bilda frå siste omgang(kanskje fleire) er heilt svarte så eg forstår ikkje heilt ka som skjer. Det skal VIRKELIG bli godt å få dåkke heim, no som der hejar svineinfluensa og kanskje anna stygghet ute i dessa låndå. Iallfall i Mexico og USA. Skriv snart et eller anna. Klem.
25th April 2009

Jorunn! leve dokke?!?!? dokke må ikkje la oss urolige sjeler leve i uvissa på den måten her!! vi må ha et livstegn!!!! NO!!
25th April 2009

Mamma og frk.Hotchick: Vi leve i beste velgaaande! Men kjekt at dokke bekymrar dokke for oss ;) Maa seie at vi er sopass lite oppdatert at vi ikkje eingong har hoeyrt om denne svineinfluensaen. Sist gong eg reiste var det kyllinginfluensa (?) og no skal eg passe meg for grisane? Ka blir det neste? Like greit vi snart pakkar sekken og kjem oss heim til trygge Norge. :)

Tot: 0.144s; Tpl: 0.02s; cc: 14; qc: 53; dbt: 0.0716s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb