Vejarbejde

Vejarbejde er en arbejdskrævende proces i Bolivia. Først skal man hugge den gamle cement væk. Så skal man støbe kantsten ved at sætte brædder ned med mellemrum og hælde cement derned. Derefter pudses de glatte. Til fortovene lægger man fine runde sten fra floden pænt på række og i niveau, og når det tunge arbejde er overstået hælder man cement på og glatter efter.
Engelskundervisning i Bolivia

January 20th 2007
Efter at Mads tog flyet tilbage til Danmark fra La Paz, ville jeg til Sucre i Bolivia, for at undervise i engelsk. Vi havde været der før, så jeg gad ikke tage bussen igen, og når jeg nu var i lufthavnen var det oplagt at flyve. Da jeg stillede mig op i køen for at købe billetten var der kun 1/2 time til afgang, men jeg blev forsikret om, at de tog alle med som stod i kø. Da det endelig ble ... read more
South America » Bolivia » Chuquisaca Department » Sucre

Bolivian Flag Bolivia, named after independence fighter Simon BOLIVAR, broke away from Spanish rule in 1825; much of its subsequent history has consisted of a series of nearly 200 coups and counter-coups. Comparatively democratic civilian rule was established in 1... ... read more
Tot: 0.154s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 46; dbt: 0.046s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb