Místní jsou náružíví houbaři.

Konkrétně sbírají parazitické houby Cordyceps sinensis, čínsky 虫草, které vyrůstají na housenkách a jsou ceněné pro lékařské účely - Čínané je jedí kvůli potenci. http://en.wikipedia.org/wiki/Cordyceps_sinensis
Ve Velkých sněžných horách

April 30th 2014
Po pár dnech v Chengdu jsem se vydal na západ do hor, napřed do města Kangding (炉城镇) poblíž Velkých sněžných hor (大雪山山脉). První den jsem se chtěl trochu aklimatizovat, jelikož město je v 2600 metrech a poté se chystám do poloh kolem 4000 metrů nad mořem, kde už hrozí Akutní horská nemoc. Při hledání nějakého rozumného hostelu mě náhoda a hl ... read more
Asia » China » Sichuan » Kangding

Chinese Flag For centuries China stood as a leading civilization, outpacing the rest of the world in the arts and sciences, but in the 19th and early 20th centuries, the country was beset by civil unrest, major famines, military defeats, and foreign occupation. A... ... read more
Tot: 0.05s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.0098s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb