Dworzec TBS w Kuala Lumpur

w Polsce nie ma takiego. U nas na dworcach PKS tylko z brudu ''pekaja oczy'' :) jak spiewa Kazik :).
Dzien 9. Kawa w sloiku przy plazowym smietniku :).

March 9th 2012
Free WiFi jest tu nawet w takiej dziurze jak male portowe Mersing. Nasz kraj powinien dużo nadrobic w tej dziedzinie. Azja wyprzedza nas o co najmniej krok. Dzieki temu moge cos dziś znowu nastukac i dostarczyc lektury dziesiatkom oczu spragnionych wrazen z naszej podrozy 😊. Ok just kidding. To tylko dla Ciebie mamusiu. 😊 Malezja jest krajem razacych kontrastow. Miejsca sumienn ... read more
Asia » Malaysia » Johor » Mersing

Malaysian Flag During the late 18th and 19th centuries, Great Britain established colonies and protectorates in the area of current Malaysia; these were occupied by Japan from 1942 to 1945. In 1948, the British-ruled territories on the Malay Peninsula formed the Fe... ... read more
Tot: 0.029s; Tpl: 0.003s; cc: 9; qc: 12; dbt: 0.0106s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb