Utsikt over en bitteliten bit av Sao Paulo

Vi fikk komme paa toppen av et hoyt hotell og se paa utsikten. Dette er en enorm enorm by.
Saa var det bare varme og samba i Brasil likevel!

August 30th 2006
No er vi endelig kommet oss litt nordover i landet, paa oestkysten i staten Bahia. Byen heter Salvador og er en eksplosjon av lukter, lyder og mennesker i alle farger og former!! Vi digger stedet allede! Haavard har jo vaert her foer, han var her i 5 uker for ti aar siden, paa spraakkurs. Vi faar ogsaa se de triste sidene av Brasil, masse gatebarn som proever aa selge smykker, armbaand og tygg ... read more
South America » Brazil » Bahia » Salvador

Brazilian Flag Following three centuries under the rule of Portugal, Brazil became an independent nation in 1822. By far the largest and most populous country in South America, Brazil overcame more than half a century of military intervention in the governance of t... ... read more
Tot: 0.068s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 30; dbt: 0.0384s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb