COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_photo_top
mehr als 3 millinonen in Saigon

dong dong dong

May 13th 2008
Ons visum voor Cambodja was slechts een maand geldig en daarom moesten we eind april het land weer verlaten. Op 26 april vertrokken we met een bus naar Vietnam. De reis verliep soepel: de bus was prima, we kregen zelfs gratis eten en drinken in de bus en er was een wc in de bus (dat laatste is zeer uitzonderlijk voor een Cambodjaanse bus). Aan de grens regelde het buspersoneel alle formaliteiten ... read more
Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City

Vietnamese Flag The conquest of Vietnam by France began in 1858 and was completed by 1884. It became part of French Indochina in 1887. Independence was declared after World War II, but the French continued to rule until 1954 when they were defeated by Communist forc... ... read more
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_photo_bottom
Tot: 0.018s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 5; dbt: 0.0049s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb