Guld kysten

Syd for Brisbane lå området Gold Coast, og det bestod mest af strande og feriehoteller. Desværre var vejret ikke til strand tur
Aussie roadtrip - Østkysten

December 9th 2007
Efter en hyggelig uge i Sydney med besøg af et par venner fra Danmark, var vi igen på farten. Denne gang op af østkysten, hvor vi skulle nå til Cairns godt 3000 km nord for Sydney 12 dage senere. Vejret var temmelig sørgeligt, og for første gang på vores lange ferie havde vi ingen sol og fik en del vand. Turen op gennem New South Wales var en temmelig kedelig affære, og vi var ret skuffet ... read more
Oceania » Australia » Queensland

Australian Flag Aboriginal settlers arrived on the continent from Southeast Asia about 40,000 years before the first Europeans began exploration in the 17th century. No formal territorial claims were made until 1770, when Capt. James COOK took possession in the name... ... read more
Tot: 0.07s; Tpl: 0.003s; cc: 5; qc: 33; dbt: 0.0412s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb