Our arrival at Mauritius - Indian Ocean

Oceans and Seas » Indian
April 4th 2011
Published: April 5th 2011

Lieve vrienden en vriendinnen, Mauritius 4 april 2011. De eerste cruisetravelblog over onze reis van Mauritius naar Savona/Genua. Onze reis is uitstekend verlopen. Op 2 april zijn wij uit Roden vertrokken met onze geweldige chauffeur Leon van Sentaxi (fantastisch bedrijf - een beetje reclame maken voor deze taxi onderneming uit Roden mag wel even) richting Schiphol. Om 15.00 uur de eerste vluch... Read Full Entry

Photos are below

genieten
He vakantie gangers, we zien dat jullie weer volop aan het genieten zijn. Gaan jullie nu half naakte dames sparen in plaats van olifanten. Geniet ervan en we zien de volgende mail weer tegemoed. Dikke kus uit Wijk

happy
hallo zeeluitjes, blij dat alles goed is gegaan en dat jullie al heerlijk hebben genoten. Het is daar warmer dan hier. Geniet er maar van. Groetjes van Josien, Ma en Lady.

Lekker genieten!!
Ha lieverds, lekker genieten weer van een volgende reis. De eerste foto's zien er weer veel belovend uit. Zijn jullie inmiddels een beetje bijgekomen van de lange vliegreis? Hier gaat alles goed, weer lekker aan het werk en het lukt allemaal uitstekend. Geniet er nog van, en ik kijk uit naar de volgende foto's. Liefs, Erika
5th April 2011

Hi lieverds! Vandaar dat we jullie niet via de tfn te pakken kregen. We dachten dat jullie gisteren of vandaag zouden vertrekken en belden op om jullie een fijne tijd te wensen. Nou, dan bij deze ;-) Dat ziet er daar wel heeeel aantrekkelijk uit zeg! Volop zon en mooie omgeving etc. op de foto's. Groetjes H&C
6th April 2011

Hoi genieters Ziet er goed uit. veel plezier Toos
6th April 2011

Hi travelers, Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat ! Nu genieten enrelaxen. We houden de boel wel in de gaten. groetjes Veldbies 6
9th April 2011

Reunion
Dag Ineke en Aad, hierbij even een berichtje dat ik jullie berichten van de cruise met grote interesse volg! Ben wel jaloers, jullie lekker op een cruiseschip en vulcanische eilanden, ik (op dit moment) saai thuis in Groningen... hartelijke gr. Herman
12th April 2011

globetrotters
He, globetrotters. Het ziet er weer allemaal goed uit. Veel plezier.

Tot: 0.046s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 21; dbt: 0.0236s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb