Blogs from Apia, Upolu, Samoa, Oceania - page 5

Oceania » Samoa » Upolu » Apia March 27th 2007

Zo, eindelijk de tijd en de rust gevonden om weer een blog te schrijven! Na ons bezoek aan de gletsjers op het Zuidereiland is de reis "druk: geweest, en de internet voorzieningen, die er wel steeds zijn, zijn zo druk bezet dat schrijven er niet van gekomen is. Van Franz Josef Glacier zijn we op doorreis naar Abel Tasman National Park gestopt in Punakaiki. Hier de site bezocht met de blowholes en de pancake rocks. Een natuurfenomeen van indrukwekkende proporties. Daarna door naar Greymouth, waar we een uitstekende campingplaats hadden aan het strand (Tasman Sea met "veul geweld"). Boodschappen gedaan (te voet, omdat iedereen hier zegt dat het 10 min. lopen is!) en dus spijt dat we niet met de camper zijn gereden: terug lopen met veel inkopen in evenveel plastic zakjes in de z . ... read more

Tot: 0.081s; Tpl: 0.002s; cc: 2; qc: 23; dbt: 0.0411s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 978.9kb