Nooow, where was I?

Oceania » New Zealand » South Island » Wanaka
March 13th 2007
Published: March 13th 2007

Sooo, unterdessen bin ich auf der Suedinsel gelandet. Habe gerade den ersten Regentag seit meiner Ankunft in Neuseeland, eine gute Gelegenheit also mal wieder einen Eintrag zu schreiben. Puh, eigentlich gar nicht so einfach sich zurueck zu erinnern wo ich in den letzten Wochen so war. Gluecklicherweise hab ich noch meine Fotos um mich zu erinnern. Ja, Wellington war richtig cool. Die ganze Atmos... Read Full Entry

Photos are below

mutterseelenallein an der Westkuestemutterseelenallein an der Westkueste
mutterseelenallein an der Westkueste

Ein Koenigreich fuer ein Surfbrett

15th March 2007

Adresse
Sali Manu Wau, das isch toll dass Du auf der Südinsel bisch. Besuch doch Bethli. Sie isch von Willy (Dyn Vater) und mir ,die Cousine. Hasch sicher schon vom Tante Hanny in Herisau gehört. Bethli ist Ihre Tochter die vor xxxjahren nach Neuseeland ausgewandert isch. Und lebt jetzt auf der Südinsel. Falls Du Interesse hast Sie zu besuchen hier die Adresse: Elsbeth + Hans Frei-Forster 10 Hammand-Place 7301 Blenheim Telefon 0064 35775447 Es ist interessant deine Berichte zu lesen ,heimelet mich an, an meine früheren Reisen. Es ist schon eine tolle Sache das Internet. Wünsche Dir noch viele angenehme und spannende Erlebnisse. Dynie Tante Susi
23rd March 2007

Haalloo?!?
Salut manuel, und ich han gmeint du hegsch en grund ka zum so en wiita weg uf dich z neh. Meiii du, so bilder chön mir jo do vom walesee macha und chäfer hen mr im bett und den no dopplet so gross, schiesst di grad a, gell :-))) Und usem kiwi chasch au kei kebab macha, ich verstand di echt nic:) D nela und i sin grad vom na spatziergang zruggcho und sin igfrofa. Zum glück het en gschida maa dr tee erfunda:)) (nela says: hetsch dr musa söla gseh, wia er das tee-ai agluaget het. häää, was isch denn das?? isch nüma zua ganga vor luter teeee. =)) Musa: Oh jo, übrigens bi üs do isch uuu warm (Nela says: Musa sitz mit zipfelmütze, schal, händscha und wullasogga bi mir im zimmer 25°. en uhhhuuuara held) Musa: Gsehsch, ich hans jo gseit ka, es seg do warm :)) M&N: mir sin überhaupt nid niiiedisch Nela says: Wötsch du tuscha musa?? Musa: Haallloo?!? Ich wüsst au nid für was, mir hen do au es meerli oder so und internet :)) Nela: Musa, magsch au no en tee, und a bettfläscha und a wullategi? üs gots scho huara guat. olé Musa: Oh jo, gern. Manuel wetsch du au??
25th March 2007

Up to date
Haesch e Possum-Pie gesse? Chasch nume a de Westkueschte also noed verpasse! Din Blog z'lese isch wie es Deja-Vu wil ich ja vor zwei Monat i de gliche Gegend umetingled bin. Es isch au es Deja-Vu das d'Abstaend zwuesched de Itraeg immer laenger werdet ;-)

Tot: 0.16s; Tpl: 0.018s; cc: 12; qc: 63; dbt: 0.1022s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb