Shit! Varfor gor vi detta?! Yeah!! AWESOME!!!


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Queenstown
April 11th 2011
Published: April 11th 2011
Edit Blog Post

Bungy JumpBungy JumpBungy Jump

Sahar kande vi oss innan
Detta ar riktigt sjukt!!!! Vill bara skrika! Ni kan sakert gissa vad vi precis gjort.... Yes, hoppat BUNGY JUMP fran 134 meters hojd!!! Detta var latt en av de sjukaste upplevelserna jag nansin haft och jag verligen ALSKADE det 😊 For tre dagar sen, forsta dagen i Queenstown, bestamde vi oss for att vi skulle gora det och sedan dess har vi tankt pa det dagligen med spanning, gladje, nervositet och delvis skrack. Jag har dock visat mina kanslor lite mer an vad killarna gjort vilket bland annat resulterat i att jag dromt om Bungy Jump de tre senaste natterna och att de "retat" mig for att jag varit jattenervos. Men tro mig, de var ocksa nervosa.

I formiddags blev vi upphamtade med buss och korde ivag 45 min for att komma till stallet. Vi fick var utrustning och akte sedan linbana ut till plattformen. Dar stod vi och vantade pa nagra andra som hoppade innan de ropade ut mitt namn, jag skulle hoppa forst av oss 3. Man kan inte beskriva vilka kanslor man bar inom sig just nar man blir fastspand i linan, gar med sma pingvinsteg ut till hoppplatsen och sekunderna innan man verkligen hoppar ut. Otrloligt
Bungy JumpBungy JumpBungy Jump

Sahar kande vi oss innan
nervos men annu mer excalterad och taggad pa att fa det gjort. Nar man val hoppat kanns det som att man flyger, man ar i en helt annan varld. Kanns inte riktigt som att man faller fritt, utan det ar en sa sjukt behaglig och underbar kansla och man faller sa mjukt. Efterat kunde jag inte annat an att le hela tiden. Det var absolut en av de basta sakerna jag gjort i hela mitt liv och an av de basta kanslorna jag nansin kant. Magiskt!!! Jag skrattade och log hela bussresan hem medan Viktor och Henrik undrade vad som var fel pa mig. Jag kanner mig sa barnsligt lycklig! Tror att jag kommer le resten av dagen och kvallen 😊 Ikvall blir det till at fira denna haftiga och underbara upplevelse som vi delat tillsamans!!!! WICKED!

Karlek till er alla
/ Milla

(Lagger aven upp bilder pa vara tidigare dagar i Queenstown och dagarna innan dess. Tack for alla kommentarer! Ar jattekul att lasa.)


Additional photos below
Photos: 38, Displayed: 23


Advertisement

Bungy JumpBungy Jump
Bungy Jump

Pa vag mot linbanan
Bungy JumpBungy Jump
Bungy Jump

I linbanan pa vag till plattformen
Bungy JumpBungy Jump
Bungy Jump

I linbanan pa vag till plattformen.
Bungy JumpBungy Jump
Bungy Jump

Efterat
Bungy JumpBungy Jump
Bungy Jump

Sahar kande vi oss efterat


11th April 2011
Bungy Jump

Sjukt
Sjukt galet coolt och modigt:)
11th April 2011
Puzzling World

Häftigt ställe, är det typ ett nöjesfält?
11th April 2011
Bungy Jump

annikabergmark@live.se
NÄÄÄÄ va sjukt!!! Det finns ju inte! Och hur kommer man upp sen? Hissar de upp en eller kanske gungas åt sidan?
11th April 2011
Jetboating

Haha ni ser ut som en blandning av scream och sällskapsresan :P
11th April 2011

Ser vansinnigt och läskigt och roligt och galet ut.. och alldeles fabulöst!!! Lyllo er :D
11th April 2011

Ihhhh!
Ihhh..åhhh...men näääää...vilken grej...helt galet...så häftigt...detta är värsta av värst... det hade jag bara inte klarat... Ni är bara så coola!!!
12th April 2011

Hi,
These are nice photo graph and nice article also . really i want to go there
12th April 2011

Waaaaaaaaaaaaaaaaah! Näääää! Haha, så himla sjukt! NI ÄR COOOOOOOLA! Coolast på Nya Zeeland!
12th April 2011
Bungy Jump

Ni är FINA!
12th April 2011
Bungy Jump

Fan vad sjukt!
12th April 2011
Puzzling World

haahah så jävla ball!

Tot: 0.225s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 63; dbt: 0.1825s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb