Ferry Crossing - Nu op het Zuidereiland!!

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Picton
February 4th 2007
Published: February 4th 2007

Zuidereiland aankomstZuidereiland aankomstZuidereiland aankomst

Ikke op de boot!
Hey allemaal!

Ben gisteren met de ferry overgestoken van het Noorder naar het Zuidereiland! Echt een apart idee, de boot nemen en niet weten of je ooit weer terugkomt, daar op het noordereiland... vlieg natuurlijk vanaf het zuider...dus dat was wel weer een stap verder op mijn reis!

De crossing was echt prachtig! Het was niet echt supermooi weer, bewolkt en wind, maar het was erg mooi om de wellington baai uit te varen, en via de marlborough sounds ( eilandjes en schiereilanden, soort lange armen die uitstrekken in zee) het zuidereiland binnen te varen!

Zit nu in Picton en is echt heerlijk wer, echt een heel bijzondere plek ook, we zitten in een baai, maar je ziet dus de echte open zee niet, echt lijkt net een soort paradijselijk plekje, aleeen komen de ferry's hier gewoon binnen varen. ja je raad het dus al, heb al weer veel te veel foto's gemaakt, moet binnenkort maar weer eens een cd gaan branden denk ik...

Gisteren genoten van het haventje hier, en een wandeling gemaakt de berg op, voor het uitzicht! Ook nog een paartje bijzondere vogels gezien. Waren lastig op de foto te krijgen, heb ook geen
Ferry Crossing naar het ZuidereilandFerry Crossing naar het ZuidereilandFerry Crossing naar het Zuidereiland

Ruig weer, ruige kust, op naar het Zuidereiland!!
idee wat het is, maar zie hier echt best vaak bijzondere vogels, waarvan je niet eens wete dat ze bestaan, in allerlei kleuren en vormen!

Ohja en ook vet grappig..raaaaaaaaaar.... Ik had een klein hostel gbioekt hier in picton, en ben niet met de bus gegaan, dus kwam hier aan in het knusse hostel, en wie zag ik daar...... een meisje van het cibap!!!!! waarmee ik in de klas heb gezeten 1e jaar! Echt freaky!! En het rare is ook nog eens dat ze ook met de stray bus reist...dus de kans is aanwezig dat we elkaar vaker tegen het lijf gaan lopen!! Echt raar, om een deel van je leven van voor de reis, tegen te komen!

Heb nog geen echte plannen, wil nog steeds ergens gaan werken, en eerst waarschijnlijk de marlborough sounds verkennen!

Ik blijf jullie wel op de hoogte houden!

Ik hoop op deze site, ligt aan de foto's hoe dat allemaal werkt, dat wilde niet erg goed op mn fantastisch gedesignde site ;-))

Groetjes,

Laura

Rotsachtige kustRotsachtige kust
Rotsachtige kust

De prachtige rotsachtige kust. Marlborough Sounds...net lord of the rings...
Haventje van Picton Haventje van Picton
Haventje van Picton

Havenstadje Picton! Nog dezelfde middag! Prachtig weer!! Is het geen paradijsje? (hey waarom zit ik eigenlijk binnen op de computer? voor jullie weet je dat!)
ZeesterZeester
Zeester

Ja!! Een echte levende, zichzelf verplaatsende zeester, 20 cm van mij verwijderd! In het haventje van Picton!
Picton bayPicton bay
Picton bay

Wandeling met uitzicht over de haven en de bay!!!!!

4th February 2007

Welkom op het Zuider Eiland
Lieve Laura, We hebben je nieuwe site gevonden. Zijn dan ook zeer benieuwd naar de nieuwe foto's. De Globallog site is qua lay out en design anders wel een stuk mooier om te zien, maar ja als het niet lukt met de foto's, is natuurlijk ook jammer. We wensen je heel veel plezier op het Zuider Eiland! Veel liefs. We love you!
4th February 2007

Nieuwe reissite
Lieve Laura, Wat goed van je, dat je zoveel tijd en moeite er in steekt, om iedereen op de hoogte te houden van jouw belevenissen. De site ziet er heel mooi uit en de foto's zijn echt super! Dus de volgende reis doe je met de VW-bus? Je hebt wel een mooi exemplaar uitgekozen! Veel liefs!

Tot: 0.203s; Tpl: 0.014s; cc: 14; qc: 59; dbt: 0.1575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb