Daar heb je Flipper, Flipper :D


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Kaikoura
January 22nd 2007
Published: January 22nd 2007
Edit Blog Post

Yeeahhhh, vandaag met de dolfijnen gezwommen
was beetje een gedoe, er mogen namelijk maar 13 mensen zwemmen per boot, en aangezien het vandaag super mooi was (28 graden), was het al vol toen ik kwam. ik kon alleen wel mee als 'shareswimmer' dan betaal je iets minder, maar dan mag je in het water als iemand anders eruit gaat. ok, ik dacht, wie niet waagt wie niet wint. wij (Bjorn en ik) met de boot (hij ging alleen kijken), na 15 minuten een hele school! zoo gaaf, eentje was helemaal gek, sprong alle kanten op in de lucht. de mensen mochten 4 keer kort in het water, en het was zo gaaf dat ze erin bleven(groot gelijk) probeerde er nog een de boot af te tackelen zodat ik kon..helaas niet gelukt. 9ook geen haaien om ze aan te voeren) dus iemadn van de crew kwam naar me toe, ok, of je gaat niet zwemmen en je krijgt het geld terug, je betaald alleen de watchprijs, of je gaat in je eentje in het water als de anderen hun wetsuits uittrekken en de rest foto's maakt. ok, het laatste dus, met hoop op zegen:P
dus ik het water in, hij maar zeggen 'keep your head down', omdat ze ook onder je langs komen, en tsja, ze vliegen nou eenmaal niet in de lucht:p ..maar ja, ik zag nie zoveel, dus ik weer omhoog, stond iedereen aan de kant van de boot te schreeuwen en te wijzen, ik kijk achterom, whooo komen ze toch ff op me af..'rennuhhh'' haha nee hoor, ik dus my head down 😉 zwommen gewoon naar me toen, moest vage geluidjes maken, ach ja, belachelijk zie je er toch al uit 😉 dus ik dat gedaan, komt er een terug, gaat onder me zwemmen, rondjes draaien, dus ik met 'm zwemmen, komen er twee bij, haha iedereen foto's maken. toen ging 't geluid dat ik weer de boot in moest, dus die jongen, who, that was realy worth it, wasn't it?! you were lucky, you had the friendly one's today!
zoooo vet was dat, ook al had ik maar 1 duik, ze waren 20 cm van me vandaan en bleven om me heen zwemmen. je zag de andere denken, waarom mag zij alleen?
daarna nog veel foto's gemaakt, was echt super!
morgen op naar Christchurch, misschien wat verre familieleden bezoeken, maar misschien ook later
(vandaag ook de managager van dolfijnencentrum gesproken, en ze wil me graag aannemen. ik vertelde dat ike erst wil reizen, dus ze moet me aan om na een maand terug te komen en dan voor 4 weken te werken..ga er maar eens over nadenken😉 )


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



23rd January 2007

job
zo maaike dat is dan nog eens baantje gewoon vier weken daar mogen werken lijkt me echt te vet zou er zeker over na gaan denken!!!! Te lachuh echt hier zit ik gewoon midden in me tentamens maar ach er zijn altijd mensen die geniten en mensen die hard moeten werken zullen we maar zeggen hè :P genietze !!!! kuzje Janneke
24th January 2007

wooaaaaaaaahhhh!!!! :O
Wooooaaaahhh!!! Vet stoer meis!! Je hebt het zo te horen allemaal wel heel erg naar je zin!! :D Moet eerlijk zeggen dat ik elke maand weer een beetje jaloerser wordt.. ;P Je moet cker die paar weekjes bij die dolfijnengedoe gaan werken, dat lijkt me echt een buitenkansje die je niet moet laten liggen!! (staat ook nog ns goed op je CV straks!! :P ..) Ben zelf nu beetje bont en blauw, heb ingevochten met mn nieuwe jaarclub op de vereniging. Wel stoer, we heten ArSenica en iedereen vindt het echt een supernaam, ik ook trouwens! Mr de kleur van onze jasjes is een beetje teveel gaan lijken op die van een andere club (2ejaars), dus die waren best wel heel pissed.. dus dat moeten we nog ff fixen. Ben nou ook echt kapot, mn studie begint er een klein beetje onder te lijden, maar dat komt hopelijk nog goed... Nou meisje, ik blijf het zeggen, maar geniet nog van je mooie tijd daaro!!!!! Heel veel liefs van mij!!! Kusje, Maris
24th January 2007

Heey maaik, goed om te horen dat je het zo leuk hebt allemaal daar! en wat toff dat je met dolfijnen hebt gezwommen! ik blijf trouw je blogs lezen ;)!!! echt gaaf! ben wel een beetje jaloers hoor :P ik ga tot de zomervakantie fulltime werken, ben weer terug naar nederland gekomen en gestopt met mijn opleiding in belgie. ben je ook weer op de hoogte :P het weer in nederland? KOUD :| brrrr nou geniet er verder van hea! liefs, patries
29th January 2007

Gestopt?
ey! hoezo ben je gestopt met je studie?? waar wek je nu, nog steeds bij de Bolle? Kan je wel aardig wat geld sparen, wordt een luxe jaartje dan haha ga je weer loten voor geneeskunde in nl? of wordt het iets heel anders? -x-

Tot: 0.118s; Tpl: 0.014s; cc: 7; qc: 57; dbt: 0.0668s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb