Methven revisited


COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Geraldine
March 6th 2007
Saved: December 4th 2008
Edit Blog Post

Vandaag wordt een rustdag na alle activitiet van de afgelopen dagen. We gaan naar Methven, waar ik toch nog even langs wil gaan bij Yuki en Jamie die de hostel runnen waar ik verbleef tijdens mijn oponthoud daar.
We denken nog even over om een kleine track in de buurt te gaan doen, maar de pijnlijke beenspieren geven een sein dat dat niet zo verstandig is op dit moment!
De rit duurt niet lang en onderweg stoppen we nog even bij een plaats waar er wat rotsen gegroepeerd bij elkaar liggen. Het lijkt wel alsof een reus met wat rotsen aan het strooien was!
We komen halverwege de middag aan en Fritz begint aan zijn lievelingsbezigheid, een middagdutje!
Tijd voor mij om de weblog weer een beetje aan te vullen.
Tegen het eind van de middag komen Yuki en Jamie aan met een vriezer die ze zijn gaan ophalen eerder op de dag. Ze hebben ook een exchange worker uit Japan bij zich, die ondertussen al 1 ½ maand voor ze werkt, Tanako.
Na wat bijgekomen te zijn, laat Jamie ons hun laatste aanwinst zien, D, een puppy van 6 weken oud waar Yuki laaiend enthousiast over was, toen ik hem voor het laatst sprak.
Er valt daarna nog heel wat bij te praten. Het wordt een hele late avond!



Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

Tot: 0.097s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 71; dbt: 0.0568s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb