paikallisbusseja

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Christchurch
March 19th 2008
Published: March 19th 2008

Pesin aamulla pyykkia hostellin koneilla. Pyykinpesu kesti puoli tuntia ja kuivuri saman verran. Ihan rutikuiviksi eivat vaatteet tulleet, joten levitin ne pitkin huonetta. Kesaiset ilmat jatkuvat. Hostellissa oli uusia suomalaisia: pari nuorta naista. He tutkailivat autovuokraamojen esitteita. Huomenna minakin lahden sitten autolla eteenpain.

Ajelin paivan paikallisbusseilla. Tapasin ensin Yaun (lahtoisin Malesiasta). Kaytiin ensin rannalla (Somner) ja sitten keskustassa japanilaisella lounaalla. Illemmalla kavin katsomassa lentokenttaa. Minulla on ollut huonoja kokemuksia niista kaupungeista, joihin en ole lentanyt mutta joista olen lentanyt pois. Tuolloin en ole loytanyt halvinta kyytia vaan olen joutunut turvautumaan kalliiseen taksiin.

Illalla tapasin Samithin (kotoisin Sri Lankasta). Han oli saanut juuri ajokortin ja hankkinut 250 euron auton. Han avasi aina ensin matkustajanpuoleisen oven, mutta se ei johtunut niinkaan kohteliaisuudesta, vaan siita etta kuskinpuoleista ovea ei saatu auki ulkoa. Kaytiin illalla ajelulla maella, josta oli hyvat nakymat kaupunkiin.

Tot: 0.046s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0308s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb