lees niet verder als je niet jaloers wilt worden

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island » Akaroa
February 6th 2009
Published: February 6th 2009

hey
beste bloggertjes hier een bericht van de reizigers
er was er hier eentje jarig en dat hebben we dan ook gevierd... met natuurlijk hoe kan het ook anders lekker eten, de nodige activiteitjes om de spieren strak te houden ( 😉 gekent ons mama) en dat hebben we afgesloten met een zelfgemaakt liedje dat we uit volle borst hebben gekweeld... ja ja het was een dag die ze niet direct gaat vergeten.

oke even een leuk berichtje jajaj hier komt het
Wij hebben met de kleinste dolfijn ter wereld gezwommen, het water was koud maar we kregen een stinkende wetsuit die weet ik hoeveel mensen al hadden aan gehad... we zagen er dus super sexy uit en dan zijn we dolfijnen gaan zoeken in het water en hebben we ook zwemmende pinguins gezien, wat ik wel een beetje een raar zicht vind, in mijn beeld van een pinguins zitten die op het ijs en lopend daar wa rond en soms is voor een viske het water in... maar blijkbaar zijn pinguins veelzijdig
dan mochten we in het water brrr en dan moesten we ons zangtalent, ons bubbelblaastalent gebruiken om de dolfijnen geintereseerd te maken.

na deze super leuke ervaring zeggen wij u vaarwel
ps: en zijn er al die jaloers zijn ? :D

xxx
enya & una

7th February 2009

hallo de reizigers, het is perfect gelukt zene, ikke stikjaloers!!! Kusjes van ons alletwee.
9th February 2009

wow !!!
dat ziet er zalig uit !!! komt op mijn verlanglijstje te staan :-)
11th February 2009

aan de zeemerminnen
De dolfijnen en de zeehonjes zullen ra hebben opgekeken;als zij de belgische zeemerminnen hebben zien voorbij zwemmen?????
12th February 2009

sexy
Wat zien jullie er sexy uit, zo in dat strakke pakje!!! Stuur nu toch maar wat warmte op want ik begin de winter beu te worden!
20th February 2009

flipper!
prachtfoto's zene, verrry verrry naaais!! en nen dikke kus voor de jarige en natuurlijk ook voor de niet-jarigen ;)

Tot: 0.155s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0535s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb