:) pff ge moocht de tittel zelf kiezen :D


Advertisement
Published: February 1st 2009
Edit Blog Post

heei!!
bedant voor al de complimentjes die kregen over dat we er zo goed uitzien!
haha maar ge zou mij nu is moeten zien ! of mss liever nii :D
ik zal het van het begin vertellen 😊
ik dacht dus ooh mooi warm weer een zwembadje een trampoline nog een beetje chillen enzo..
koekenbak vond ik dat :D maar nhee twas eerder rooie tomat XD
ik zag zo rood als een tomat en heel mijn gezicht brande 😞... de hele tyd vochtige creme opgesmeerd
maar ik moest toch vervellen... dag bruiin....
en nu heb ik een mozaik gezicht :D
al mijn bruin velletje vormt een puzzel!
haha mensen staren mij nogal aan!
hihi eentje was zo naar mijn gezicht aantstaren dat die kweilde op haar eigen xD (ze was haar tandenaan het poetsen :D)
en vvor de rest is het hier heel leuk lekker warm en oh!
we zyn naar hanmer springs geweest :D
dat zou natuurlijk moetenverwarmd zyn door... blablabla en er zouden bepaalde vitaminen in het water moeten zitten
pff gloor gloor en nog is gloor :D ale mss zat er nog een beetje van die vitamine in ma ... ik weet het nii ale behalve eentje ma die was dan 47 graden 😞 veel te warm en die stonk naar zwavel en gy daarna ook zelfs na twee keer douchen 😞 haha en het was lies haar verjaardag!
goe zot gedaan 😊 ale ma ik gaan is verder doen !
xx ciao
Enyaaaa


Advertisement



1st February 2009

aan rode tomaat en de andere negertjes
Heb jullie al vernomen in austrailie is het nog warmer 41 graden????? nog meer bakken ????en wij bevriesen ????? Wat is het plazantse ??????? groetjes bompa,jeannine,birgit
1st February 2009

zonneklopper
Hallo de reizigers, hoe ziet ons puzzelgezichtje er nu uit? Al wat beter hoop ik? Dat is het voordeel van ons lekker vriesweertje : verbranden doen we in géén geval!!! Nog veel plezier en tot de volgende. Kusjes.
1st February 2009

wij hebben vernomen dat het in Australie nog warmer is en dat is een probleem maar lies, de tinker heeft een plan wij kopen in plaats van een auto een diepvries wagen en daar slapen wij in. hop en het probleem is opgelost hihihi

Tot: 0.246s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 46; dbt: 0.1205s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb