Bay of Islands! Dolfijnen!!

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Bay of Islands » Paihia
January 2nd 2007
Published: February 3rd 2007

Whoehoee dolfijnen geZien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jee jaeee!!!!!!

Ik zit nu al weer een paar dagen in Paihia!! Reis nu met Stray bus...en heb al vanalles gezien en gedaan!!

Voor degenen naar wie de mail niet lukte, en nouja gewoon voor iedereen...ik hoop dat jullie een leuke kerst en oud en nieuw hebben gehad!!! Ik had een foto gemaakt als kerstkaart om te versturen, maar is nog niet gelukt...maar hier is een vervangende foto!!! Merry X mas

Ik ben met stay vanaf auckland naar het noorden gereisd. We zijn gestopt bij het beroemde toiletgebouw ontwerp van hundertwasser! En zijn daarna doorgereden naar het bird recovery centre. Daar vangen ze dieren op en ze hadden er veel vogels die je alleen in Nz ziet!! De tui, zat daar ook, en deze was speciaal, want hij praatte zo ongeveer, met een kiwi accent dan wel...!! En we hebben zelfs een echte kiwi vogel mogen zien en aanraken!!!! Dit is heel bijzonder want je ziet ze bijn a nooit, en het zijn nachtdieren, en ze verwschuilen zich altijd!! een hele ervaring dus!!!! Ook hadden ze daar net jonge baby, liitle blue penquins, echt superlief en mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daarna zijn we doorgereden naar cape reinga, where the two oceans meet! En waar de geetsen overgaan van de maori!! Heel mooi daar!!

En heb kauri trees gezien!!!

Ook gereden over 90 mile beach!!!!!!

En gesandboard, van een torenhoge duin!!!!!!!!!!

zelfs gezwonnen in de zee...brrr

en nu dus weer in paihia!!

Ben al naar waitangi geweest, waar het beroemde verdrag is ondertekend...

En ben net terug van een zeiltocht op een katamaran!!!! Door the bay of islands!!!!!!! En heb dolfijnen gezien!!!!!!!! Heel veel!!!!!! Heel lief!!!!! Heel speels!!!!!! Om de boot!!!!!!!! En er wareen jonkies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Lau

ps wil graag de groorste kauri nog zien, hope so

update:

Zit nu in oneroa. De allergrootse boom niet mee gezien maar wel veel meer moois! Ga bijna weer verder...misschien naar great barrier island om te wooffen, of naar coromandel met de bus....

Heb een jongen ontmoet op de boot, die stage loopt in auckland, dus misschien stop ik daar ook nog ff, zit er nu vlakbij. En wil nog wat zaakjes regelen. Mn tax nummer en bankrekening maybe.

liefs lau

Tot: 0.121s; Tpl: 0.011s; cc: 16; qc: 62; dbt: 0.0573s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb