New Zealand bitches !!

New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
October 22nd 2010
Published: October 22nd 2010

Saa er vi endelig kommet til New Zealand efter en meeeeget lang flyvetur. 12timer til singapore og 10timer til New Zealand. Vi ankom onsdag aften lokal tid, og var forst pa vores hostel klokken halv 3 om natten.
Vi startede naste dag kl 8 med diverse teambuilding ovelser hvornast vi havde lidt tid for os selv. Jetlacket var, og er, ret ekstremt, man foler man sejler hele tiden og man er helt smadret.
Om eftermiddagen tog vi ud til Skytower, New Zealands hojeste bygning, hvor vi lagde haardt ud med et Skyjump ud fra taarnet. Det var et kampe mindfuck, at staa i nasten 200meters hojde og skulle springe ud. Men sprang gjorde jeg da, hvorefter man blev bremset efter allerede 10m - saa hang man der og dinglede og kunne kigge ind paa folk igennem vinduespartiet. Instruktorerne trak sa splitten og man faldt ned og skulle prove at ramme en stor dartskive 😊. Det var virkelig fedt at prove. Tror bestemt det var en god og "blid" maade at varme op til bungyjump paa 😊!

I dag har vi varet paa sightseeing og museum - ikke saa forfardelig spandende, og slet ikk med tommermand. Men glader mig til i aften, hvor vi er et par stykker som skal pa koed restaurant, det kan kun blive godt !

I morgen smutter vi til Paihia hvor vi skal paa baaden The Rock, som efter sigende skulle vare en stor fest 😊.

haaber i alle har det godt. Jeg hygger mig allerede gevaldigt, folk er fremragende 😊.

Hilsen Simon <3 <3 <3

Tot: 0.145s; Tpl: 0.008s; cc: 15; qc: 50; dbt: 0.0851s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb