Marijke and Luc

Published: December 10th 2007

Hello,

Excursion by ferry to Tiritiri Matangi Island, a bird reserve west of Auckland.

Hallo,

Uitstap naar een vogelreservaat opTiritiri Matangi, een eiland ten westen van Auckland.

Groetjes, Marijke en Luc

11th December 2007

Hallo
Hallo Luc en Marijke, Het gaat jullie daar precies goed af, gelijk hebben jullie, geniet maar van alles en al de lieve mensen rondom jullie. De foto's zijn prachtig.Hier gaat het zoals altijd, druk, druk en nog eens druk. Voor we mogen feesten moeten we nog heel wat werk verzetten. Melissa is druk bezig met examens, ze zegt dat alles goed gaat, tot we haar rapport zien natuurlijk. Maar ja ze doet het beter dan vorig jaar, haar laatste rapport was goed, inmiddels is het ook gedaan met haar vriendje, maar geen nood er staan al andere kandidaten te wachten. Voorlopig heeft ze nog niemand nodig, profiteerd ze met volle teugen van haar vrijdom en mama kan maar taxi spelen. Gelijk heeft ze. Op het werk zijn we reeds volop met de voorbereidingen bezig voor eindejaar en de naderende solden. Dus je ziet, geen moment rust. Johnny is volop bezig aan opleidingen op het werk, hij krijgt eindelijk de erkenning om stilletjes aan hoger op te geraken op het werk, moet computerles volgen en franse les, het laatste is een echte marteling voor hem. Zondag aan tafel heften we ons glas en spontaan dacht ik aan jullie, dat ik onze uitstapjes mis en hoop dat we jullie zo vlug mogelijk kunnen verwelkomen. Ik heb al een aantal ideetjes om, naar toe te gaan. Ik ga jullie laten en nog wat verder werken. Groetjes uit Meerbeke

Tot: 0.168s; Tpl: 0.026s; cc: 13; qc: 56; dbt: 0.0649s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb