מתפרקדים למוות באוקלנד!


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland » Newton
January 20th 2007
Published: January 20th 2007
Edit Blog Post

הלו אנשים מה המצב????
אני עכשיו עדיין באוקלנד... בזולה של החיים.
כול יום קמים.. בודקים שחיים עדיין בחניה. אוכלים טוסטים משופרים עם כוס תה. יורדים להסתובב קצת בעיר.. מבררים פה על המכירה..שם על סידורים.. בצהריים אנחנו חוזרים לאכסניה ורואים פה על מסך פלזמה אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס... ואז "חברים" בערב ואז כבר מגיע זמן ארוחת הערב.. בשר בלי סוף ושאר דברים טעימים מתקלחים והולכים לישון. - כן...אפשר להגיד...ואני גאה בזה.. שאני יושב כל היום ועושה בערך כלום.. ואפילו נהנה מזה!!!!
אתם ידעתם שדודי סלע כמעט ניצח את מספר 25 בעולם בטניס... בטח שלא ידעתם כי אתם יושבים ורואים חדשות..על זה ששני מטומטמים כמו פרץ ואולמרט בברוגז.. אחח...איזה מדינה יש לנו..ממש קומדיה. אבל אני ידעתי את זה ואפילו ראיתי כמעט את כל המשחק 😊
אתמול מצאתי את עצמי מדבר עם איזה סטודנט עירקי פה על ישראל.. ועל לימודים וטכנולוגיה. ופתאום באמצע השיחה אני מגלה שאנחנו מדברים על כמה שהצבא חרא ולא הגיוני... וכמה שמערכת הזאת דבילית (הוא על הצבא העירקי ואני על ישראל) היה מצחיקקקק!!! אח"כ דיברנו על זה שהמקורות שלי גם מעירק והוא היה בשוק. בסוף השיחה סיכמנו שאני צריך לבדוק בארכיון כי רוב הסכויים שיש לי איזה בית במוסול בעירק ואני לא יודע על זה בכלל! נו... ועכשיו תגידו לי...לא הזוי!?!?!? 😊
זהו... אנחנו קצת נרגעים פה באוקלנד לקראת תאילנד.. ובנקוק.. והטיסות!!!
מהיום התחלנו להכנס לרבאק של למכור את חיים כי נמאס לנו לראות אותו יושב בחנייה!
אני מקווה שזה יסתיים בקרוב ואז באמת נוכל לעשות בטן גב כמו שצריך.
לפני שאסיים אני רוצה לאחל מזל טוב ליומולדת של אבא... אוהב אותך!!!
אז עד כאן להיום..קצת תמונות התפרקדות מפה. תעשו חיים אנשים ותשמרו על עצמכם
אוהב- מאור!


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 29; dbt: 0.0536s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb