Akvarij in aucklandske plaže

March 27th 2016
Published: March 27th 2016

Orere Point - Piha

Predzadnji dan na Novi Zelandiji sva preživela nekoliko bolj umirjeno. Dopoldne sva si ogledala aucklandski akvarij, popoldne pa bližnjo plažo v kraju Piha.

Aucklandski akvarij naju je navdušil bolj kot živalski vrt. Združuje prikaz življenja v oceanih in na Antarktiki, zato je poleg različnih vrst rib mogoče videti tudi pingvine. Prav pingvini so nama bili najbolj všeč, saj so zelo radovedne živali. Imajo tudi zanimiv tunel pod ogromnim akvarijem, v katerem plavajo različne vrste rib, morskih psov in želv, ki si jih je mogoče ogledati iz zanimive perspektive - od spodaj in s strani. Priplavajo lahko čisto do stekla, zato se jih je skoraj mogoče dotakniti.

Popoldan sva se zapeljala na med domačini zelo priljubljeno plažo v kraju Piha. Plaža je sicer le ena v vrsti številnih, ki se raztezajo po zahodni obali, a je turistom manj znana, zato tam prevladuje lokalno razpoloženje. V izredno lepem vremenu sva se naužila velikih valov, ki jih je v Evropi malo težje najti. Ustavila sva se tudi na sosednji plaži Karekare, v bližini katere s hriba priteče rečica. Pod njenim slapom se v tolmunu zelo radi namakajo tako domačini kot turisti.

Za jutri načrtujeva pakiranje in proti večeru počasen premik na letališče, kjer bova vrnila avto in pozno zvečer poletela proti Šanghaju.

Tot: 0.088s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.0371s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb