Tahiti...Moorea...


Advertisement
French Polynesia's flag
Oceania » French Polynesia » Moorea
May 27th 2006
Published: June 19th 2006
Edit Blog Post

.


Additional photos below
Photos: 11, Displayed: 11


Advertisement

MooreaMoorea
Moorea

Ja de fleste billeder er jo fra baaden da det var der jeg tilbragte det meste af min tid...
MooreaMoorea
Moorea

Ankommet til Moorea - 'Camping Nelson'
MooreaMoorea
Moorea

Sebastian (Montreal) og jeg paa vores "honeymoon"...eller det var ihvertfald hvad folk troede...men nej kun venner!:)
MooreaMoorea
Moorea

Roland:) (ejeren af dykkershoppen 'Fun dive')
MooreaMoorea
Moorea

Moorea fra flyet...(paa vej til Auckland)
MooreaMoorea
Moorea

'Camping Nelson' - jeg boede dog ikke i telt men i et af rummene i det hvide hus...
MooreaMoorea
Moorea

Udsigten fra vaerelset og ned til stranden...
MooreaMoorea
Moorea

Stranden
MooreaMoorea
Moorea

Ja de fleste billeder er jo fra baaden da det var der jeg tilbragte det meste af min tid...
MooreaMoorea
Moorea

Ja de fleste billeder er jo fra baaden da det var der jeg tilbragte det meste af min tid...


Tot: 0.046s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0276s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1015.5kb