Fiji- Himmel&Helvete...

Oceania » Fiji » Yasawa Islands
February 28th 2007
Published: February 28th 2007

Golden Gate BridgeGolden Gate BridgeGolden Gate Bridge

et lite glimt fra vaar siste dag i SF,der me va paa ein koselig baattur
BULA! Alle sei det paa fiji,betyr,hei++.overskriften va jau ein smule satt paa spissen da,hehe,men me he faktisk hatt eindel problem! Men det maatte me jau regne med da, kan kje bare gaa knirkefritt heile tida! Men alt i alt he me hatt detveldig bra her also😊

FORRESTEN,TUSEN TAKK FOR ALLEKOMMENTARAR PAA BLOGGEN!!!KJEMPE KOSLEG AT SO MANGE HE SKRIVDTE KAAN. Fortsett gjonne med det...😉

Kan jau begynne fraa begynnelsen da....Hadde ein kjempe bra siste dag i san francisco,nydlig vaer,saa passa ypperlig med baattur! Anja er frisk at au,jippi! Fekk komme kaan paa flyet som gjekk te Fiji,og hadde daa igjen ein lang tur paa flyet foran kaan...er litt leie av aa fly saa mykje paa kort tid. Men det gjekk faktisk veldig fort,va saa trotte at me sov meste parten av vegen + fekk med kaan ein kjempe bra film,The Guardian.

Vel framme paa Fiji blei med mott av gitar spillande og syngande menn i skjort, meget koslig og eksotisk,hehe...men det varte ikkje lenge for problema starta.va so lang ko at me fant ut at me like godt kunne surre litt i taxfree'n,men det skulle me visst ikkje ha gjort! For naar me gjekk for aa hente vaare forhaandsbestilte
Blue LagoonBlue LagoonBlue Lagoon

faktisk stranda der filmen m samme navn blei spella inn paa 80 tallet ein gong
bula pass og overnattingspass, saa fekk me greie paa at me akkurat hadde missa den einaste bussen som gjekk ned te marinaen der baaten ut te oyane gjekk fraa! saa daa blei me stua rett i ein taxi,ein bilsjukbili folge tmette.Men det gjekk naa greit, me kom ned i god tid, va bare litt irr sida denna bussen me skulle ha tatt va gratis. Nye problem oppstod daa detviste seg at kilroy ikkje hadde spesifisert hott me hadde betala for,og dessuten booka noko det faktisk ikkje gikk ann aa booke,10 dagars baatpass. va visst bare mulig med7 el 14,saa daa fekk me 7, og bare 5 overnattingspass!men dei sa dei skulle ta kontakt med kilroy, for aa faa bekrefta hott me hadde betala for, og so skulle me faa resten seinare..viste seg aa bli lettare sagt enn gjort...

me bestemte oss for aa starte med ein av dei ytterste oyane forst. Baat turen ut dit tok 4-5 timar. Sola stekte godt..og me va veldig fornogde med detta aa satt der aa nytte uten den sterkaste solfaktoren...dumme nordmenn paa tur!! utpaa kvelden begynna med aa ligne meir aameir paato skamsvidde grisar,aa folte kaan ikkje saerleg smarte blandt alle dei solbrune
tuppun paa Blue Lagoontuppun paa Blue Lagoontuppun paa Blue Lagoon

koser oss paa d me meiner e den finaste stranda paa fiji
som tydligvis hadde hvert lengere paa reisse enn kaan. Oya hette Taweva og resorten coral view.Standarden va vel ikkje akkurat topp,men meget kosleg bevertning som dansa og sang for oss,og heilt grei mat. Va med paa ein salgs hatte konkurranse, og spila president med nokon engelske paa kvelden.

lika vel ikkje denna oya saa godt...va kanskje for det det blaaste upp te storm og regna daa me var der,og sia me va saa forbrenta va kje det med paa aa gjera det bedre heller.reiste derfor vidare te ei ana oy som hette Nanua lailai,og resorten sunrise.her blei blue lagoon filmen spilla inn for dei som kjenner til den. me gjekk for aa ta ein titt paa den stranda. laag paa andre sida av oya, va verdt turen for det va kjempe fint der!!va sol,men me maatte ligge i skyggen for me va saa brente. fant ut til vaar store glede at det va ei liti sjappe der som selgte faktor 30 og aloe vera, noko kaans skamsvidde legemer saart trengte. til kaans store glede tok dei kort au!!ellers konne me nemlig bare unna kaan et av dessa produkta siden me he begaatt den store tabba aa ta ut veldig
Ikkje bare idyllIkkje bare idyllIkkje bare idyll

Solbrente og uvitende om henn sekken te anja befinner seg,e d kje saa lett aa faa fram nokke smil
lite cash...me spurte taxisjaaforen aa han sa nemleg at det gjekk an aa veksle pengar der, noko det ikkje gjer da selvfolgelig. saa me maa spare pengar saa me he raad te vatn,hehe. Det va kje saa ille som me forst trudde for paa oyane lengere inn tok dei kort,saa me klarte kaan faktisk fint😊 me blei kjent me 2 svenske jentur som va veldig koslige,og satt aasnakka mykje med dei. veldig kjekt naar ein kan snakke norsk vettu! va litt underholdning i form av krabberace der du kan satse pengar paa ei krabbe, og vinne viss den faar krabba seg fyrst over maal streken. veldig populert her paa fiji, men me saag kaan for fattige til og bruke pengar paa slik vas,hehe,men va naa moro aa sjaa paa da. ut paa kvelden skjedde det enda litt meir action, det hadde nemleg blaast opp te storm att aaein baat hadde blitt fylt med sand.me maatte hjelpe lokalbefolkninga aa dra den upp att, va sikkert 20 stk som sto og hala og drog! fekk den upp te slutt da, og daa va det fest og gratis ol til alle😊

va litt i tvil,men reiste vidare neste dag. valget fallt paa
snorklefroeknersnorklefroeknersnorklefroekner

Korallrevene paa fiji e nokke a de finaste i verden seies d,og jammen blei me bitt a basillen.d va knall morro
manta ray. va spente paa om det hadde ordna seg med resten av overnattings voucherane...men neida, dei hadde ikkje faatt kontakt ennaa😞 og det va meire daarleg nytt i vente...daa me skulle bytte fraa stor baat te den lille som kom og henta kaan te resorten,kunne ikkje anja finne sekken sin,den va sokk vekk!! blei jau heilt fortvila...men blei beroliga med at dei skulle nok finne den,den hadde sikkert bare blitt lasta av feil. eg saag dessuten at det laag att ein identisk sekk,og blei litte bitt beroliga av det sidan det daa verka sannsynleg at nokon hadde tatt feil. Saa daa maatte me bare gaa i land da,og vente i spenning paa at dei skulle ringe med gode nyheter...
Va forovrig mykje bedre standard her enn dei andre oyane me hadde vore paa. aa selfolgelig maatte me daa au betale et tillegg her, noko me hadde glomt aa sjekka...men det va verdt det da!

Kvelden blei prega av at bagasjen va vekk...hadde billettar og pass + kameraog mobil,men ikkje laderar for eksempel...so ganske kjipt aa mistesekken ja!!!!humoret va paa bonn,og det va blei kje bedre av at me folte kaan raude og bubblutte i tillegg,hehe. Sporte spennt om det hadde ringt nokon i resepsjonen,men neida😞saa det blei derfor ein veldig tidlig kveld...la kaai 9 tida(ny rekord paa aarevia,hehe). det einaste positive va den gode maten her😊
Sto tidlig upp neste morgon,og daa fekk me kaan ein overraskelse, begge va hovna upp, saa me hadde knapt augelokk! folte kaan so stygge at me gjommte kaan bak solbrillun dame gjekkte frokost. va nam med pannekakkur,toast og frukt. Gjekk i resepsjonen att og fekk mara paa den stakkatrs fiji dama om aa ringe etter sekken min...aa jau da, ho fekk lokalisert den!va paa ei oy i naerheten...gjett om me jubla,det va so taarun spratt!jippi😊
va like vel ikkje sikker for eg hadde den mellom nevane...saa lykka va stor daa det plutslig kom ein mann som jobba der ned paa stranda te kaan aa sa at naa sto den ved senga mi..anja sprang snoppst upp etter den aa saag, aa der va den like heil😊
me snorkla eindel i dag, va kjempe fint,fargerike fiskar og korallar. Anja fekk prova ut kameraet sitt under vatn au,funka bra! blir her altsaa ei natt te,likar kaan godt her,og er mange koslige folk.b.a et svenskt par, ei engelsk,2 tyske og nokon australske, han eine er forresten
Ekte haiEkte haiEkte hai

Naar me snorkla,svomte det hai bare nokka meter under oss..va kjempe stilig..de va kje farlige altsa(hint te mammane vaare)
skamlik adam sandler! me he hengt kaa heilt upp i detta at folk lignar paa kjendisar el andre me kjenner...trur tmette he paavirka anja litt ja,hehe.

Bestemte kaan for aa reise te kuata dagen etter. Nokon me hadde blitt kjent med skulle dit, aa det virka allright der. Men for me resste rakk me ein tur te ein village, der fekk me sett litt hossen dei lev her, va intressant og fekk handla hver vaar sarong. Kuata viste seg aa vera et godt valg!kosleg bevertning som laerte kaan ein kjempekul fijisang+ dans,og me hadde nokon artige leikar, b.a limbo. ikkje saa godmat her da,me he blitt litt bortskjemte etter manta ray,men det funkar a greit😊 spila forresten volleyball meddei lokale au,va kult! Va mykje med nokon tyskerar paa kvelden, dei er veldig koslige, spes to jentur som heiter franzy og marie. Neste dag bestemte med kaan for aa bli med paa snorkletur etter anbefaling fraa det svenskeparet.Det angra med ikkje paa..me saag hai! va so kult, saag to som svomte rundt under kaan. Dei va kje farlege da maa eg vel innromme...men hai er hai,hehe, saa syns me va litt toffe! Seinare blei me med paa ein fisketur sammen
Fatt NappFatt NappFatt Napp

Jammen fekk ho ein fisk au..ikkje bare store korallbiter..hehe
med franzy & marie og nokon guttar. Han eine forovrig prikk lik fritjof willborn i jr. utg! me fekk 2 fisk kvar, so det va moro. Pluss at anja presterte aa fiske opp ein korall,trudde ho hadde den fisken paa kroken vettu!hehe. faktisk fekk ho det like etterpaa da,men me fekk den ikkje upp, sjav om willborn kopien trodde hjelpande te, den beit like godt av heile snoret!det er heilt sant altsaa, trur minst den maa ha vore rundt 10 kg, litt av ein brande med andre ord. Naar me snakkar om brande he me forresten blitt litt kjent med ein engelskmann som bare gjeng under "branden", kaan i mellom vel og merke. pussig skruve som dreg med seg ein drug toystorymann jorda rundt.mange rare,hehe.

Huff, naa begynnar eg og faa daarleg tid,er litt for hard paa detaljane!faar ta det litt kort: reiste vidare te ei ny oy neste dag, south sea island.Pitte liten oy som det tek 5 min og gange rundt! naa he forresten det meste ordna seg, ser nesten normale ut naa,hehe,og kan under tvil kallast litt brune,viss du ser under flasset,hehe. ressten av voucherane kom au te slutt...Fiji time kallar me det, gjeng kje heilt
Paa besok hos dei lokalePaa besok hos dei lokalePaa besok hos dei lokale

Besokte eit lite village der me fekk snakka litt m nokken a ungane.va kjempe skjoenne unger.
etter klokka her kan du sei! men er i grunn litt sinna paa kilroy, for det er fortsatt 2 overnattingar me manglar som dei sa naar me resste at me hadde betalt,styr!! saa naa he me like godt endra flyet saa me kjem te new zealand 2 dagar for. Det var duka for skikklig party,det va ein artig skruve somjobba der som satte i gang ulike drikkeleikar. Me hadde b.a ein stafett som laget te m,eg og tm tapa so me maatte hoppe i bassenget og rulle i sanden...hehe,va moro da. Etterkvart gjekk mange aa la seg, men me og dei to tyske jentun va klare for meire moro,og maa innromme( dettablir kanskje ikkje mammane vaare saa glade for...) at me sjenka han fiji mannen paa absolut vodka,heeh, va ein artig kveld😊

Neste dag va kje vaeret saa bra,men me snorkla da, va fint.og me bestemte kaan for aa torre aa ta et provedykk! va et tilbud saakosta bare 230 norske kr, so daa maatte me slaa te! Vaein kjempe opplevelse, trur me va nede paa ca 10 m og va under nesten ein time😊 trur nok kanskje det bli meir i lopet av turen ja! bestemte kaan for
BULA!!!!!BULA!!!!!BULA!!!!!

Her har me verkelig faatt fiji looken:)
aa vera paa denna oya den siste natta au. Blei ein rolig kveld, slappa bare av i hengekoye og aat god grillmat.

Resste te fastlandet at dagen etter. fant greit fram te hotellet.der motte me engelske nicola og franzy og marie. Saag litt rundt i nadi (byen).Fekk handla litt, men blei kje dei storste kjopa sida me fortsatt he lenge at. maa innromme at me tok ein tur paa macdonalds, smaka bra etter aa ha hatt litt ymse matupplevelsarpaa oyane,hehe.va litt trist aa ta farvel med dei tyske, dei er paa slutten av turen sin, saa skulle snart heim naa. men trur me held kontakten😊 alt ialt maa me sei kaan fornogd med fiji oppholdet, sjav om ikkje alt gjekk som smurt. va ein annerledes opplevelse, og det beste vi me sei va dei vennlege folka,BULA,BULA, den avslappa atmosfaeren(fijitime,hehe) og dei koslege folka me he moett!

he naa kaame vel fram i New Zealand,og lovar aa kaama med uppdateringar snart att! kan rope at planen er aa leige bil....so naa bli det tut og kjor😉

Solnedgang 2Solnedgang 2
Solnedgang 2

Matte bare faa m denna fine solnedgangen au
Diving babesDiving babes
Diving babes

her e me klare for vart foerste dykk,sammen med vaare tyske venner Franzie og Marie.
beachpartybeachparty
beachparty

me tapa ein lagkonkurranse,og dermed va d rett ut i bassenget for deretter aa rulle seg i sanden..ehh!!
Fanga i nettetFanga i nettet
Fanga i nettet

Maa sove i myggnett hver natt,fordi det e saa mykje mygg.sjoel om d ikkje har vore saa mange naa,har me jammen blitt stikke ein del lell..bzzz
LimboLimbo
Limbo

TM blei m paa ein limbokonkurranse,men naadde kje heilt te topps (ikkje saa langt fra men..hehe)
Toy Story around the worldToy Story around the world
Toy Story around the world

Her e me saa heldige aa bli fotografert m "toystory'n" te Branden...hehe
sjostjernesjostjerne
sjostjerne

et glimt a nokke ein kan se paa havets bunn
enda et nappenda et napp
enda et napp

d va flaks at TM au fekk ein fisk,saann at d blei husfred i koyesenga...:)
Unsere deutsche freunde:)Unsere deutsche freunde:)
Unsere deutsche freunde:)

skaal med oel!!! prost mit bier!! :) we had a really good time...fiji-time!
bula sang!!bula sang!!
bula sang!!

De lokale sang veldig ofte for oss,og det va veldig fint
Bula'n paa GBula'n paa G
Bula'n paa G

aa gi absolutt vodka te han der,va som aa sette bukken te havresekken..hehe

drømme...
Hmm...blir en smule misunnelig av å lese disse oppdateringene deres, altså:) Men det er jo veldig greit å få et avbrekk fra eksamenslesinga og drømme meg litt bort til varmere strøk:D Er en smule grått, kaldt og stusselig i oslo om dagen.. Kos dere masse videre!! Pass på dere selv;o)

fiji
dikkan e så flinke te å skrive, får veldig bra inntrykk av åssen det e på tur. Godt at anja fekk sekken sin tebake og da! he..he.. dikkan blei litt solbrente ja, men da har dikkan et grunnlag nå. fortsatt god tur og pass på hverandre.

Bula bula :)
Konne ikkje ana enn å dra litt på smilebandet når eg las om opphøldet på Fiji og omegn;) Går det an å være meir uheldige?? Bedre lykke neste gong, heiter det vel, så får bare håpe hellet e meir på dikkans side på New Zeland! Det va ihvertfall godt at sekken kom te seg igjen! Savnær dikkan MASSE MASSE, og tenker på dikkan hver dag! Gledær meg alt te neste oppdatering på bloggen. God klem frå Kristin.

Fytti katta!
Såååååååå utrulig kult!! Skikkelig misunnelig assa! må være såå KONGE på tur! Det ser så fint ut og ein ser at dikkan storkosær dikkan:D ha ein fortsatt MEGA FIN TUR!! Mange klemmer<3
1st March 2007

Tittei snuppa.... Ser ut som de e reprise av tinga som vi opplevde på fiji, både fra kilroy si side og diverse anna, hehe.. får vondt i magen av å lese, kan ikje tru ej he vore der sjøl;) Å SOLA E STERKE JA, HAHA... skrive en lenger mail når ej fe tida.. koz dåkke masse på nz.. klems Henri

Tjänare!!
Tænk - upplevd sø mykji på sø stutt tid!! Dikkon må ha det sø moro;heldiggrisan.....Det konne jau ikkje vera andre enn Anja som fekk forveksla sekken sin da, mæn heldigvis ordnar det seg JAMT for ho te slutt. Ynskjer dikkon lykke te på dæn vidare ferdi ; ) Eg melder meg herved inn i "Eg-misunner-dikkon-klubben". Kos og klæms frå meg.... PS: Eg trudde eg hadde lært deg viktigheten mæ solfaktor, Anja(?)
1st March 2007

Ser bra ut detta jenter :) sjøl om ikkje alt går heilt etter planen alltid. men det årnær sæ. Kos dikkån kjempe masse videre vaffal. ha kul å pass på hverandre. klem Thomas

olala....
nå får jeg virkelig lyst til å reise bort for en stund jeg også.. legge om på planene om å ta master til høsten, og istedenfor reise litt.. og forresten; østerveien er ikke det samme uten dere ;-)

hei mulls.)
hei ser ut som om dere har det kjempe bra, selv om dere fikk litt prob på fiji:) hehe. Her er det bare kaldet og masse snø, har skuffet snø som en helt den siste uken, hehe skulle gjerne ha hatt meg en tur sydover :) fint at du fikk prøvd å dykke litt da anja :) vi må ta en tur ut å dykke når du kommer hjem:) gleder meg, kos dere masse videre da :) stor klem fra morten

Heisann ei Tørdalshelsing
koselig å høre fra dikkan igjen og ikkje minst å se alle bildene. Føler meg nesten på tur hver gong eg leser bloggen. Gløym nå ikkje å passe på dikkan sjølve og kjør forsiktig. Dikkan skal vel snart på busstur nå?
2nd March 2007

hellu
Ja, ser at dikkan koser dikkan. Her (gjøvik) så snøer me nesten inne. Så det hadde vært nice å vært på Fiji. Men får nøye meg me ein tur te Svalbard te hælja. Men morro å se åssen dikkan har det hvertfall, kos dikkan videre. Me snakkast, Jørn :P
5th March 2007

pass på sekken!!! ;)
så moro asså :) dikkan e jo i ein heilt ana verden :) e så moro å lese om åssen dikkan har d... sitter heilt oppslukt når eg setter i gang ;) kos dikkan masse på New Zealand. ikkje kjør på rekti sie da ;) her heime har påska starta allerede.... savnære dikkan veldi masse da, men d hørs ut som om dikkan storkosær dikkan ;) gledær meg t å høre meir :) stor kos fra Tora
10th March 2007

Vorspiel
Hei og hå. Nå sitter me hos Kim og Per Eivind på vorspiel, og leser høgt frå bloggen!:) Ska snart reise te Vrådal med Marte som sjåfør. Savnær dikkan her. Åååeåeåeåeåeå!;) Ska helse spesielt frå Tom Einar og Kim Roger. Snakkas, baby.
12th March 2007

dikkan fyker visst viære!
Det va kjempemoro å ha selskap a normenn i san fran, det må eg bare få sei heilt fysst, det va dritkult å sjå dikkan båe! Ellers så må tida fly kjempefort, dikkan har jo fått med bra med eventyr! Er kjempemissunnelig over alle dei fantastiske stadene dikkan får oppleve! og alle dei ulike kulturane dikkan får ein sjanse til å lære om! oppfordring: inkvisitivitet! respekt for lokalbefolkninga! nyt naturen! leik! vær sustainable! ha det kjempegøy i sammen! og møt massevis av artige mennesker! KLEM!
16th April 2007

Prost mit Bier!
Bula! Hehe, your "german friends" look a bit exhausted ;) how are you two, do you have a good time?? we're not too happy to be back home, everything is as it always was, no changes at all... ENJOY! hope to hear from you soon, Franzi and Marie

Tot: 0.158s; Tpl: 0.021s; cc: 13; qc: 77; dbt: 0.0929s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb