Kiire ylevaade enne kui k6rbesse 2ra kaon

Oceania » Australia » Western Australia » Esperance
December 16th 2009
Published: December 16th 2009

Plaanid on tõesti selleks, et neid muuta. Võib-olla ei olegi mõtet plaane teha, sest nagunii läheb midagi teisiti.
Oleme ikka Esperance’s oma caravan parkis. Prantsuse sõbrad Perthist tegid tee peal avarii ja auto läks täiesti mahakandmisele. Juht Laurianne sõi roolis võileiba (kallis võileib oli, 8 dollarit, maitses väga hästi), juust kukkus maha ja ta vaatas korraks teelt kõrvale ning oligi hilja. Lendasid üle katuse, tegid kukerpalli autoga ja maandusid tee ääres metsas. Laurianne ja Sebastian on elus, terved. Aga van oli täitsa sodi ning tagaruumis olevad asjad ka. Voodi oli vertikaalselt. See oli rendiauto ja nüüd nad peavad maksma 5000 dollarit kahjutasu. Aga me siis liigume pühapäeva asemel homme - neljapäeval. Lähme häälega Norseman’i ja siis üritame sealt leida suure veoautorongi, millega läbi kõrbe Adelaide’i sõita. Loodame, et läheb hästi, seal peaks palju autosid sõitma.
Vahepeal aga käisid meil külas sõbrad Perthist. Me ei teadnud üldse, et nad tulevad, nii et suure üllatusena saime öösel kell 3 telefonikõne, et tulge caravan parki ette. Läksime siis kõik koos öösel randa ja vaatasime päikesetõusu ning hävitasime nende reisimoona (õlle). Hommikul sõime suure iiri hommikusöögi - peekon, munad, oad, vorstikesed, grillitud tomatid ja kartulikotletid. Mmmmmm. Kuna esmaspäev oli ilgelt palav (41 kraadi) siis läksime Chrisi ja Raineriga randa, iirlased ei saanud tulla, sest need põlevad 1 minutiga tomatpunaseks. Sõitsime Twilight beach’ile ja viskasime end pikali. Aga suht ülekuumenemine toimus, nii et pidime koguaeg vees istuma. Leidsime kivide vahelt krabi“pesa“ ja jahtisime paar tundi neid junne. Ühe saime kätte ka, Chris mõrvas ta ühe suure juurikaga. Õhtul keetsime krabi ära ja saime kõik hernesuuruse tüki liha. Õhtul saabusid bussiga ka avarii teinud Laurianne ja Sebastian. Iirlased sõitsid autoga Adelaide’i poole ja edasi Melbourne’i. Prantslastega läksime linnapeale, otsisime neile telki, ärandasime ostukäru, et kõiki nende kotte hommikul bussi peale vedada. K2isime rannas ja yritasime veel krabisid leida, ostsime isegi riidepuud ja tegime krabipyydmiskonksud, aga krabidest polnud haisugi. Siis istusime väga kaua üleval, mängisime gooni joomis mängu uno kaartidega. Hommikul pakkisime kõik nende kodinad kärusse ja kärutasime 5 km linna bussipeatusesse. Saatsime oma prantsuse sõbrad ära ja nüüd tänased plaanid näevad ette veelkord linna kõndida, sest vaja korraks internetti piiluda ning osta sooduka peal oleva 10 dollarilise suure pitsa õhtusöögiks. Peame veel pesupäeva tegema, sest riideid varsti enam pole ja ma pean suure hunniku oma asju ära viskama, sest kotis pole ruumi. Jama ju, ei taha oma asju ära visata.
Veel uudisedi postiaadressi kohta. Ilmselgelt ma enam Perthi aadressil kättesaadav pole, aga võite kõik kirjutada mu sõbra aadressile Sydneys. See on siis 6/241 Oberon St, Coogee, Sydney, 2034, NSW. Sealt saan kõik kirjad hiljemalt veebruaris kätte.

Nyyd on asjad 2ra visatud ja tuleb vist uus raund teha. Suure kotit2ie asju viskan 2ra, p2ris tobe tunne. L2hme Chrisiga nyyd pitsajahile ja homme ajame p6idlad taevapoole.

Kena kuulda, et teil seal r2me kylm ja natuke ka lumehaisu. Loodame, et see hais j22b ka pysima.
Teritused, kallis, musid, päikesed ja muud loomad!
Kriss

31st December 2009

head vana aasta lõppu
Meid on tabanud suur lumeuputus. Pean juba plaani, muretsada endale privaatne lumelabidas, sest igal hommikul tuleb auto lumehangest välja kaevata, lähen just suusatama ja pean kuidagi ka auto kätte saama, viimati lükkasid vene poisid mind hangest välja. Käes ongi selle aasta viimane päev, kahju et oled kaugel, aga ilusat aastavahetust ja toredat pidu. Kõike head kallis tibu. Kalli, Muzi
1st January 2010

mis lumehais.. lund on kõriauguni. :D ja koguaeg tuleb juurde.
3rd January 2010

Lumi
Nii jõhker, et kohe labida peab ostma. No ei kujuta ette küll. Mul oli jõul ilma ühegi lumeta ja uuel aastal sadas ladinal vihma, nii et me ei saanud ninagi välja pista. Kui lõpuks vihm järgi jäi siis sõitsime linna, aga ühtegi ilutulestikku ei näinudki. No ma ei tea. Päris tobe ju :D Praegu olen Melbourne'i mäkdoonaldsis, sest siin on tasuta internet. Homme alustame tööotsingutega, nii palju olen puhata saanud, et pole üldse tuju ega isu nüüd jälle rutiinseks hakata. Aga mis seals ikka. Varsti ehk kirjutan pikemalt..aga ärge väga palju lootke :D

Uhhhh
Kole lugu, mul paistab 35 kraadine päike kuklasse ja kõik kehaosad ajavad suurest päikesest nahka..
3rd January 2010

Muuhulgas ka kõrvalestad.
7th January 2010

lumi
meil paistab aind lund kuklasse sadavat. ma just 2 päeva tagasi kühveldasin ka mingi 100kilo lund vist. muidu ei saand maja ette autoga sissegi sõita. :D enivei. meil tuli uus lumerekord! 67cm. viimane rekord oli kusagil.. ammu. :D ühesõnaga. lund on sõna otseses mõttes kõriauguni ja lõppu veel ei paista. :D
13th January 2010

Haahaaahaaa, suck this
Meil oli üleeile 45 kraadi ja kuuldavasti viskab veel 50 ära. Kõnnid tänaval võimalikult seina lähedal, karm..ühest ekstreemsusest teise :D

Tot: 0.085s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0536s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb