Liian kuumasta kuumempaan

Oceania » Australia » Western Australia » Broome
November 16th 2007
Published: December 15th 2007

Darwinista lennettiin lansirannikon ylapaahan Broomeen, jossa meita vastassa oli yli +40 ja ainainen tuskainen hiki. Paikka muuten on viela lapsen kengissa turismin kannalta, mutta kovasti joka paikkaan rakennetaan lomakeskuksia. Ranta on parasta antia tassa paikassa. Aallot on mahtavia, muttei liian pelottavia vesipeto-marille. Kokeilin ekaa kertaa bodyboardia, joka nynnyjen surffilauta! 😊 Oli kivaa, mutta suolasta 😉

Taalla oltiin kolme paivaa, mutta kummankin yhteisesta paatoksesta lahdettiin melko pikaisesti eteenpain, kuumuus oli vain yksinkertaisesti liikaa. Lennettiin suoraan alas Perthiin, joka on lansirannikon paakaupunki (70% lansi-aussien ihmisista asuu siella). Rannikolta jai muutama hyva spotti nakematta, mutta valimatkat olis ollut liian pitkia.

Tot: 0.095s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0558s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb