hejsa


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne
February 5th 2006
Published: February 5th 2006
Edit Blog Post

hejsa alle sammen

ja jeg ved det godt det har vaeret paent laenge siden jeg skrev sidst. men jeg har ikke harft mulighed for det. jeg er lige kommet tilbage til hovedlandet idag, det er nu rart jeg tror jeg var ved at faa oe kuller hi hi. nej det var rigtigt skoent paa tassie. den sidste uge brugte vi paa at rejse rundt paa tassie, felix perrine og jeg. vi besoegte en masse nationnalparker, saa et masse flot natur, bjerge, vandfald og gik meget. jeg har taget rigtigt mange billeder, har dem desvaerre ikke lige nu, saa jeg kan saette dem ind saa det maa blive en anden dag.

det var fint arbejde i swnsea og skoent med vores eget hus og alting. det boer jeg ogsaa lige saette et billed ind af. webster er meget stor 500 ha valdnoedde traer. vildt og nu har jeg ogsaa set dem med noeder paa. det var ogsaa et skoent omraade. og det var meget flinke folk der.

det var vist meget kort men det er hvad jeg lige har til jer denne gang. og der gaar nok ogsaa noget tid foer jeg skriver igen for imorgen kommer lasse, ruth, lotte og ditlev her over. det glaeder jeg mig rigtigt meget til. saa naeste gang jeg skriver bliver nok fra sydney.

og en anden ting, jeg har besluttet at aendre min hjem billet. saa jeg kommer ikke hjem til maj men bliver her til midt eller sidst i juni. jeg tager hele vejen rundt og kan saa ogsaa naa at arbejde lidt mere. naar fam. tager tilbage vil jeg se fraiser island og saa vil jeg flyve til endten perth eller adelaide. finde noget arbejde og derefter rejse videre med peter og anita fra perth. turen vil gaa op vestkysten og fra dawin vil jeg saa tage ind til midten og peter anita vil rejse videre. fra midten vil jeg flyve til cairns og saa er det vist ved at vaere tid til at tage hjem igen. lad os se den plan kan naa at aendre sig mange gange. det er det sjove ved det.

planen naar lasse kommer er at vi skal paa great ocaern roude tilbage til wagga og besoege det rare aegte par, til sydney og tilsidst til brisbane.

jeg vil slutte for nu. i hygge jer hjemme i kulden.
og tak for alle mail

knus Maria

Advertisement



9th February 2006

Undskyld...
Hej søde! Nu har jeg endelig fået mig opdateret på din spændende rejse her på din rejseblog.. og nu må jeg lige undskylde min fødselsdags mail til dig, for jeg havde da helt misforstået noget! Troede faktisk at du var kommet hjem til kolde danmark igen.. my mistake.. sorry.. men må indrømme jeg var lige begyndt at glæde mig til at se dig igen! (øøv..) sorry for den misforståelse igen søde! Håber du nyder besøget fra dine kære! Må skrive jeg beundrer dig! du er dælme stærk at du rejser sådan rundt, møder alle de mennesker og oplever alt det du gør! way to go girl! jeg glæder mig til at se dig en gang til sommer.. tror ikke jeg vil kunne "kende" dig men glæder mig alligevel! Knusser og tanker fra stadigt arbejdsløse Lena

Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.0453s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb